vineri, 8 august 2014

Doza de zambete - 8 August 2014

La doctor.
- Domnule, am o veste buna si una proasta.
- Incepeti cu cea proasta.
- Aveti cancer.
- Si cea buna?
- Uita-te si dumneata ce asistenta faina mi-am angajat de astazi!
____

Pacientul se trezeste dupa operatie si i se comunica faptul ca, in afara de operatia de apendicita, i s-a scos si o parte de stomac.
- Stiti, se justifica chirurgul, operatia a fost transmisa video pentru studenti si pentru ca aplauzele erau foarte mari, a trebuit sa le ofer un bis!
____

Victima se trezeste la spital dupa accident.
Doctorul spune studentilor:
- In urma accidentului, victima a suferit rani la picioare si i s-au rupt doua coaste. Doamna, cati ani aveti?
- Douazeci si cinci.
- ...si, dupa cum se constata, mai sufera si de pierderea memoriei.
____

- Cum v-ati rupt piciorul?
- Am alunecat pe un melc.
- Cum asa???
- Pai nu l-am vazut: venea cu viteza din spate, m-a ajuns din urma si m-a intrecut.
____

Afis pe geamul cabinetului unui doctor:
"Dragi pacienti, tin sa va anunt ca NU beau flori... si nici bomboane."
____

Real:
- Zi-mi unul dintre subiectele care v-a picat la bac anul acesta la Limba Romana... zise reporterul catre o tipa.
- Despre arta poetica a lui Tudor Arghezi, Ion Barbu sau Lucian Blaga, la alegere, raspunse ea.
- Si tu ce ti-ai ales?
- Nichita Stanescu.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...