sâmbătă, 2 august 2014

Doza de zambete - 2 August 2014

- Doctore, nu sunt in satre sa ma hotarasc ce sa aleg... Operatia sau moartea?!?
- Cu putin noroc, le-as putea combina.
____

Pacientul vine sa multumeasca medicului pentru insanatosire.
- Inteleg ca ati urmat intocmai indicatiile mele, zise doctorul.
- Da, le-am urmat intocmai: pe ambalaj scrie "tineti flaconul inchis".
____

Pacientul are tulburari de somn.
- Trebuie sa indepartam cauza, spune medicul.
- Ma indoiesc ca vecinii mei vor renunta la nou-nascutul lor...
____

La chirurgul estetician:
- Ma puteti ajuta, domnule doctor?
Sta medicul pe ganduri, evalueaza situatia, apoi spune:
- Nu, din pacate. Decapitarile nu sunt legale.
____

Bula: Femeile pot face mai multe lucruri deodată, am văzut chiar eu cu ochii mei una cum cu o mână conducea, cu cealaltă se aranja în oglinda retrovizoare, iar cu maşina îl lovea pe ăla din faţă.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...