marți, 26 august 2014

Doza de zambete - 26 August 2014

Bula: Cainele meu se imbolnavise si dupa ce am fost cu el la veterinar, am intrat in farmacie sa-i iau medicamentele.
- La naiba, spuse farmacistul, studiind reteta, cumva veterinarul e chinez?!
- De fapt, chiar e, am ras eu. Este scrisul chiar asa ilizibil?
- Nu, e de fapt o reteta culinara...
____

12 din 10 persoane au probleme cu matematica.
____

Cel mai scurt banc despre functionari:
Un functionar pleca la munca...
____

Bula: Nu am nimic impotriva functionarilor, fiindca ei nu fac nimic!...
____

Dilema leneșului
"Dacă nu las pe mâine ce pot face astăzi, ce voi face poimâine? "
____

Functionarii sunt impotriva scurtarii programului de birou: atunci li s-ar scurta si orele de somn.
____

- De ce nu danseaza functionarii?
- Pentru ca muzica nu poate fi cantata destul de lent pentru cum se misca ei!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...