luni, 1 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 1 Noiembrie 2010

Un batranel jerpelit intra intr-o banca. La ghiseu, ii zice functionarei:
- Fa, vreau sa pun niste bani in nenorocita voastra de banca.
- Domnule, nu permitem asemenea vocabular. Il chem pe sefu'.
- Care-i problema, domnule, intreaba sefu' ?
- I-am spus amaratei ca vreau sa depun niste bani in porcaria voastra de banca.
...- Despre ce suma-i vorba ?
- Zece milioane de euro.
- Si nenorocita asta nu vrea sa va serveasca ?
____

Trei prieteni se lauda cu nevestele lor.
Primul: – Eu am o nevastaaaa, ca un fluture!!!
Al doilea: – Nevasta-mea e ca o caprioara!!!
Al treilea sta si se gandeste, la care dupa 2 minute zice: – Pai… nici a mea nu prea seamana a om!!!
____

Nişte turişti la ţară:
Ea: - Iubitule, peisajul ăsta mă lasă mută.
El: - Perfect, campăm aici!
____

Sotia:
- Barbatul trebuie sa fie un pic mai frumos ca maimuta!
Sotul:
- Barbatul trebuie sa fie un pic mai frumos ca maimuta cu care traieste!
____

Doi cocosi vobeau ...
- Hai ma pana la alimentara ...
- Ce pana mea sa facem noi la alimentara ?!
- Hai ma prostule ... vedem si noi puicutze goale ... !
____

Un cuplu mergea cu maşina pe un drum de ţară fără să-şi spună un cuvânt.O discuţie anterioară se transformase în ceartă şi nici unul dintre ei nu voia să se dea bătut. Trecând prin dreptul unui grajd cu măgari, capre şi porci, soţul întreba sarcastic:
- Neamuri de-ale tale?
-Da, răspunse femeia, socri şi cumnaţi.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...