marți, 9 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 9 Noiembrie 2010

Pe casa bunicilor se aseaza o barza.
Bunica si cei trei nepoti aflati in curte, admira frumoasa pasare.
- Copilasi, aceasta este barza, harnica pasare care aduce copii de la mari departari!
- Ce spuneti? le sopteste Bula fratilor sai. Ii spunem cum apar copii, sau o lasam sa moara proasta?
____

Bunicul lui Bula isi capata incetul cu incetul cunostinta dupa operatie.
- Doctore, bolborosi el, mi-a reusit operatia?
- Imi pare rau, mosule, eu sunt Sfantul Petru.
____

- Mai Bula, ce i-ai luat mamicii de 8 martie?
- O mie de lei... din poseta, taticule!
____

- Taticule, poti sa te iscalesti cu ochii inchisi?
- Fireste ca pot, Bula.
- Atunci, te rog sa inchizii ochii si sa-mi semnezi carnetul de note.
____

- Taticule, azi doamna invatatoare m-a laudat ca sunt cel dintai in clasa.
- Cum asa, Bula?
- Doamna invatatoare a zis: sunteti niste magari, dar Bula va intrece pe toti.
____

Profesorul:
- Cum se numesc ultimii nostri dinti?
Bula:
- Dinti falsi!
____

- De ce-ti scrie tata temele? intreaba invatatoarea.
- Ce sa fac, doamna invatatoare? Mama este mereu ocupata, n-are niciodata timp.
____

- Nicio greseala, observa invatatoarea, dupa ce corecteaza tema pentru acasa a elevului Bula. Fii sincer, dragul meu, se adreseaza ea acestuia, si spune-mi daca pe tatal tau l-a ajutat cineva.
____

- Esti sigur ca nu ai gresit calculele la rezolvarea problemei?
- Vai, taticule, se poate? Am verificat de zece ori adunarile, iata si cele zece rezultate obtinute.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...