sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 6 Noiembrie 2010

- De ce nu vorbesc pestii, Bula?
- Pai domn profesor, ia sa va bag eu cu capul in apa!
____

La sfarsit de saptamana, Bula, impreuna cu colegii de clasa, insotiti de domnisoara profesoara de geografie, merg in excursie.
- Copii, fiind in mijlocul naturii, astazi vom vorbi despre ecou, Bula, ce este ecoul?
- Un dialog cu natura.
Profesoara:
- Nordul.
Ecoul:
- Nordul.
Profesoara:
- Sudul.
Ecoul:
- Sudul
Profesoara:
- Estul.
Ecoul:
- Estul.
Profesoara:
- Vestul.
Ecoul:
- ...
Bula: Vedeti, doamna profesoara, din Vest nici ecoul nu se mai intoarce.
____

- Mai Bula, ce-i bunicul tau?
- T.B.C.-ist
- Nu asa! Ce face?
- Tuseste!
- Dar din asta nu poate trai...
- Tocmai de accea a murit.
____

Deoarece inmormantarea era foarte scumpa, Bula si-a dus bunicul la crematoriu.
- Cat ma costa incinerarea?
- Un milion!
- Nu am decat jumatate, va rog doar sa-l parjoliti.
____

- Sper, Bula, ca de data aceasta n-o sa te prind copiind.
- Si eu sper...
____

Intr-una din zile, bunicul se plange:
- Nu mi-e prea bine!
- Dar cui ii e bine in ziua de azi?
____

- Tata, iti amintesti ca mi-ai promis stiloul tau daca am sa iau o nota buna!
- Da, asa este.
- Ei bine, esti norocos. Poti sa-l pastrezi.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...