luni, 22 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 22 Noiembrie 2010

Bunica lui Bula se tot vaita.
- Ce ai, bunico?
- Ma doare maica un picior, se schimba vremea.
- Tata zice ca daca te-ar durea ambele picioare, poate s-ar schimba vremurile.
____

- N-am sa uit niciodata saltul minunat pe care l-ai facut la rau.
- Iar eu n-o sa stiu niciodata cine mi-a dat branci.
____

- Bubulina este sora ta mai mare?
- Da.
- Si dupa ea cine vine?
- Tu si inca vreo doi tineri.
____

- Bula, sa stii ca eu te bat fiindca te iubesc.
- Ah, tata, abia astept sa ma fac mare si sa-ti inapoiez dragostea.
____

- Copii, cum a murit Mihai Viteazu?
Popescu:
- A fost impuscat.
-Ce zici? Nici n-a existat pe vremea aceea praful de pusca.
Georgescu:
- A fost spanzurat.
- Stai jos, nu-i adevarat.
- Ce zici tu, Bula?
- I s-a taiat capul.
-Bravo! Si cine i-a taiat capul cu securea?
- Securistii!
____

Profesorul intreaba:
- Cand e timpul cel mai potrivit pentru culesul merelor?
- Cand e legat cainele, raspunde Bula.
____

- Spune-mi, Bula, tu si sora ta sunteti gemeni?
- In copilarie am fost, dar acum ea e mai mica cu cinci ani.
____

Profesoara:
- Tot timpul faci greseli. Cum vrei sa ocupi o slujba dupa ce vei termina scoala, daca
tot ce spui e exact pe dos?
Bula:
- M-am gandit sa devin meteorolog la televiziune.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...