duminică, 7 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 7 Noiembrie 2010

- Mai Bula, ce este o axioma?
- Daca o teorema nu poate fi demonstrata, ea devine axioma.
____

Bula se intoarce de la scoala zgariat pe fata.
- Oh, puiule, cine ti-a facut asta? L-ai recunoaste?
- Sigur, mama, am urechea lui in buzunar.
____

- Bunico, maine avem sedinta cu parintii. Poti sa vii?
- De ce ma chemi intotdeauna pe mine la sedinta?
- Pentru ca tu nu auzi asa bine.
____

- De cate ori ti-am spus sa nu te mai joci cu chibriturile?
- Nu ma jucam, taticule! Pur si simplu imi aprindeam o tigara.
____

Profesorul: Bula, analizeaza-mi urmatoarea propozitie: Maria, mulge vaca!
Bula: Maria este substantiv, mulge este verb, iar vaca e adjectiv.
Profesorul: Cum e vaca adjectiv, mai Bula.
Bula: Pai sta pe langa Maria.
profesorul: Nu pricep. Si ce-i daca sta pe langa Maria?
Bula: Inseamna ca e adjectiv. Nu ne-ati spus dumneavoastra ca un adjectiv sta intotdeauna langa un substantiv? Daca vaca n-ar sta langa Maria, cum ar putea-o mulge?
____

Profesorul il asculta pe Bula la limba romana:
- Bula, ce stii sa-mi spui despre marii poeti ai secolului XIX?
- Ca toti sunt morti, domnule profesor.
____

- Bula, ti-ai spalat mainile?
- Da bunico.
- N-am auzit niciun zgomot.
- Le-am spalat in soapta.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...