miercuri, 10 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 10 Noiembrie 2010

http://anniehawkins.blogspot.com/2010/11/our-one-month-trip-to-romania.html
...................................................................................................................................................

Invatatorul:
- Bula de ce nu te speli pe fata in fiecare zi? Eu pot sa-ti spun ce ai mancat azi
dimineata.
Bula:
- Ce-am mancat, dom; profesor?
Invatatorul:
- Oua!
Bula:
- N-ati ghicit. Oua am mancat ieri!
____

- Mamico, ce inseamna cuvantul asta in limba engleza?
- Nu stiu Bula, ca parintii mei nu m-au invatat engleza.
- Ce parinti buni ai avut! Nu stiu de ce trebuie sa ma chinuiti pe mine s-o invat, se lamenteaza Bula.
- Cum de ce? Jumatate din omenire vorbeste engleza.
- Si nu e de-ajuns?
____

- Bula, de ce-si baga strutul capul in nisip?
- Cauta petrol!
____

Micul Bula rasfoieste un dictionar. La un moment dat o intreaba pe mama:
- Spune-mi mama, ce vrea sa spuna aici: Cristofor Columb (1451- 06)?
- Este probabil numarul lui de telefon!
____

- Ce-ai facut? Ai rupt pagini din cartea asta noua?
- Nicio grija, nu e noastra, e de la biblioteca.
____

Profesoara:
- Bula, de ce stergi nota din carnet?
- Pai, nu mi-ati spus chiar dumneavoastra sa o corectez?
____

- Bula, spune-mi, ai multi prieteni la scoala?
- Niciunul!
- De ce?
- Tata, lucrurile stau cam asa: eu nu-i sufar pe cei care ma bat pe mine, iar pe mine nu ma sufera cei pe care ii bat eu...
____

- Nu inteleg, Bula, cum poti face atatea prostii intr-o singura zi!
- Ma scol foarte devreme.
____

- Mai Bula, ai invatat tabla inmultirii sau stii ca exista?
- Invatat! Mai am o strofa!
- Cat fac 3x4?
- 12 taticule.
- Foarte bine. Pentru asta iti dau 12 bomboane.
- Daca stiam ca-mi dai, spuneam 18.
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...