marți, 16 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 16 Noiembrie 2010

Mama lui Bula intra furioasa in pravalia unui negustor de fructe si-i spune:
- Acum o jumatate de ora l-am trimis pe fiul meu sa cumpere 3 kg de mere de la dv. Am cantarit merele si, spre surprinderea mea, abia daca era 1 kg.
- Tot ce se poate, doamna, dar pe baiatul dv. l-ati cantarit?
____

Bula, grabit, se ciocneste de un pieton sasiu.
- Pustiule, de ce nu te uiti pe unde mergi? intreaba sasiul.
- Dar dv. de ce nu mergeti, pe unde va uitati? raspunse Bula.
____

- Mai Bula, iti ajunge o mie de lei ca sa nu-i spui mamei ca am lipsit ieri pana la miezul noptii?
- Cum sa nu taticule, ea mi-a dat tot o mie de lei pentru o noapte intreaga.
____

- Barbate, Bula nu vrea sa doarma. Ce zici, sa-i cant ceva?
- Nevasta, eu zic sa-l luam cu binisorul.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...