joi, 4 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 4 Noiembrie 2010

- Bula, cum a murit tatal tau?
- Strangand cureaua. Cand a ajuns la ultima gaura, l-am bagat in ea si l-am acoperit.
____

Invatatorul:
- Bula, poti sa-mi spui ce este un ipocrit?
Bula:
- Cred ca este un elev care vine la scoala cu zambetul pe buze.
____

Tatal: Fiindca ai ramas repetent, te voi pedepsi... Nu-ti mai cumpar bicicleta promisa! As vrea insa sa stiu ce-ai facut tot timpul cat trebuia sa inveti carte.
Bula: Am invatat sa umblu cu bicicleta.
_____

- Numeste-mi cuvantul cel mai lung pe care-l stii.
- Elastic!
- Cum asta? E un cuvant scurt!
- Da, dar elasticul poti sa-l intinzi cat vrei de lung.
____

- Eu, zice Bula, visez ca voi castiga cand voi fi mare 2 milioane pe luna, ca tata.
- Tatal tau castiga 2 milioane pe luna?
- Nu, dar si el viseaza la fel.
____

Bula se duce la biblioteca cu o carte groasa:
- Doamna bibliotecara, am gasit 10.000 de lei in aceasta carte. Nu mai aveti ceva de acelasi autor?
____

Invatatoarea ii roaga pe copii sa dea exemple de fiinte care zboara: vrabia, cioara, barza, etc. Bula striga si el din ultima banca: crocodilul!
- De unde stii prostia asta? intreaba invatatoarea.
- De la tata!
- Dar ce este tatal tau?
- Ofiter de militie.
- Ei, este adevarat ca zboara si crocodilul, dar mai jos... precizeaza invatatoarea.
____

- Baiatul asta are mai mult de 7 ani. Trebuie sa-i luati bilet intreg.
- Nu-i asa ca n-ai mai mult de 7 ani?
Bula incepe sa planga.
- Ati vazut d-le controlor, daca l-ati jignit?
Bula (in soapta):
- Nu m-a jignit, dar mi-am varat tigara aprinsa in buzunar si m-am ars.
____

- Cum te intelegi, Bula, cu noul diriginte?
- Exceptional, dar nu ma plang.
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...