miercuri, 3 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 3 Noiembrie 2010

Profesorul:
- Va rog sa scrieti o compunere cu tema: La bunici.
Bula: (dupa doua minute).
- Eu am terminat.
Profesorul:
- Atat de repede?
Bula:
- Da, suna cam asa: Cand am ajuns eu la tara, bunicii plecasera la o nunta.
____

- Vrei sa te joci cu mine, il intreaba Nae pe Bula.
- Mi-e imposibil. Daca nu-l supraveghez pe tata, da rasol la lectii.
____

Bula: Te rog sa-mi restitui cele doua mii de lei pe care ti le-am imprumutat saptamana trecuta. Vreau sa-mi cumpar o rigla.
Bulita: Si ce? Vrei sa-ti cumperi rigla cu banii mei?
____

- Tata, cumpara-mi si mie o toba!
- Ei, daca-ti cumpar, n-o sa ma lasi sa lucrez in liniste.
- Ba da, tata. O sa bat toba numai cand dormi.
____

- Uite, Bula, ce dinti curati am eu...
- Bine, tata, dar tu ti-i speli de 33 de ani, pe cand eu numai de sase!...
____

La scoala primara, un profesor de matematica il intreaba pe Bula:
- Daca ai zece cirese si le mananaci pe toate, ce-ti mai ramane?
- Zece samburi, raspunse rapid Bula.
____

Invatatoarea ii intreaba pe copii de cate ori intra 7 in 21.
- De patru ori, raspunde Bula.
- Mai gandeste-te putin, il pasuieste invatatoarea.
- Ba intra, insista elevul.
Si adauga:
- Ma rog, ceva mai inghesuit...
____

- Ei, Bula, cum a fost azi la scoala?
- Foarte bine. Doamna invatatoare a pus o intrebare si eu am dat cel mai bun raspuns din toata clasa. Am spus ca strutul are trei picioare.
- Dar strutul n-are decat doua.
- E adevarat, insa ceilalati copii au raspuns ca are patru...
____

Profesorul:
- Cum se numeste un copil care si-a ucis si mama, si tatal?
Bula:
- Un orfan.
____

- Care este, intreaba profesorul pe Bula, cel mai remarcabil produs pe care chimia l-a dat zilelor noastre?
- Blondinele.
____

Bula se intoarce de la examen. Parintii il intreaba cum i s-a parut profesorul examinator.
- Pare sa fie tare credincios. Dupa fiecare raspuns al meu, ridica ochii la cer si soptea: Doamne sfinte!
____

Bula sta in pat si se gandeste ce sa faca in continuare. Deodata ii vine o idee. Scoate o moneda, o arunca in aer si zice:
Daca iese cap, ma duc la un film, daca iese pajura
- raman in pat, daca nimereste pe cant
- ma duc la cursuri, iar daca ramane in aer
- ma apuc sa invat!
____

Studentul Bula:
- Sunt convins ca din acest par nu veti culege nicio para.
Taranul:
- Cu siguranta, taica. Asta e un mar.
____

La examenul de georgrafie, studentul Bula e complet nepregatit. Facand o ultima incercare, profesorul il intreaba:
- Macar stii cine a descoprit America?
Studentul ridica din umeri.
- Columb! striga disperat profesorul.
Studentul se indreapta in tacere la locul sau.
- Unde pleci?
- Pai, daca l-ati chemat pe urmatorul.
____

Un profesor de anatomie a intrebat pe Bula la examen:
- Domnule, care muschi al corpului s-ar pune in miscare cand ti-as trage cu piciorul, puternic, in partile posterioare.
- S-ar misca atunci muschiul bratului drept, raspunse stundentul, ca sa va carpesc o palma.
____

Bula cu cativa colegi si colege pleaca cu trenul la mare, in vacanta de vara.
- Ce perisaj pivotant, spune Bula privind pe ferastra.
- Se spune peisaj pitoresc, il corecteaza o filogoaga.
- Pentru mine, pivotant si pitoresc sunt cuvinte sinagoage!
____

Profesorul:
- Conjuga, te rog, verbul a casca la viitor.
Bula:
- Eu dorm, tu dormi, el doarme...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...