marți, 23 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 23 Noiembrie 2010

- Bula, daca mai vorbesti neintrebat te trimit la director!
- Dar el nu are cu cine vorbi?!
____

Tata:
- Ce-ai facut Bula la examenul de istorie?
Bula:
- Nu prea bine, tata.
Tata:
- De ce, Bula?
Bula:
- Pai profesorul mi-a pus intrebari despre lucruri care s-au intamplat inainte de a ma naste.
____

Acasa, la Bula, suna telefonul:
- Alo, Bula a fugit de la scoala.
- Ma rog, zice mama. Cati baieti nu fug de la scoala?
- Cu directoarea?
____

- Ionel, spune-mi o propozitie cu subiect si predicat.
- Cainele meu latra.
- Si tu Bula?
- Cainele meu latra.
- Aceeasi propozitie, Bula?
- Pai nu-i aceeasi. Unul era cainele lui Ionel, celalalt este al meu.
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...