luni, 15 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 15 Noiembrie 2010

Invatatorul:
- Bula, de ce ai intarziat?
- Am apasat mai mult pasta de dinti si apoi am pierdut o ora s-o bag inapoi in tub.
____

Bula vine la scoala cu pantalonii necalcati. Profesoara il apostrofeaza. El raspunde:
- Tovarase profesoara, mama a zis ca daca baga televizorul in priza il vede pe Ceausescu; daca baga radioul in priza, il aude pe Ceausescu. Asa ca ii e frica sa bage masina de calcat in priza.
____

In zilele congresului P.C.R., Bula vine la scoala. Prima lectie era de muzica. Cand deschide cutia viorii, stupoare: inauntru era o arma automata!
- Ce faci aici cu arma, Bula? il intreaba invatatoarea.
- Eu ca eu- zice Bula- dar sa vad ce face tata cu vioara acolo unde s-a dus.
____

Tovarasa profesoara ii intreaba pe elevi:
- Voi stiti unde se produce curentul electric?
- In termocentrale, raspunde Popescu.
- Foarte bine, si mai unde?
- In hidrocentrale, raspunde Ionescu.
- Minunat, si mai unde? insista profesoara.
- In cocina, raspunde Bula.
- Cum adica?
- Pai, aseara s-a stins lumina si tata a zis: Iar a stins porcul lumina!
____

Examen de baraj cu ultimii concurenti pentru ocuparea unui post de portar la un mare hotel.
- Cum procedati cu turistii in stare de ebrietate avansata, care vor cu orice pret sa intre in hotel?
- Incercam sa-i dam afara! a fost raspunsul general al concurentilor.
A castigat Bula, care a raspuns:
- Se recomanda camerele cele mai scumpe!
____

- Bula, termina! Bula, nu-ti fa de cap! Lasa-l pe taica-tau in pace! Ca el nu de aia s-a spanzurat, ca sa te dai tu huta agatat de picioarele lui...
____

- Bula, mananca tot grisul cu lapte, sa cresti mare si puternic.
- Bine, mamico, il mananc, dar cand voi fi mare si puternic, nimeni nu ma va mai face sa-l mananc.
____

Cand ajunsera la maimute, Bula zice:
- Mamico, taticul mi-a spus ca ne tragem din maimuta. E adevarat?
- Nu stiu puiule, tata nu mi-a facut cunostinta cu neamurile sale.
____

Bula:- Aveti crema de ghete?
- Da.
Bula:- De care?
- Neagra.
Bula:- Pentru ce numar?
____

- Bunica a incercat noul frigider? il intreaba o fetita pe Bula.
- Da.
- Si ce-a spus?
- Nimic. Inca n-a iesit de acolo.
____

- Cand baiatul acela a aruncat cu pietre dupa tine, in loc sa arunci si tu cu pietre in el, trebuia sa fi venit sa-mi spui mie!
- La ce bun, taticule, crezi ca tu l-ai fi nimerit?
____

- Mamico, s-a facut ora mesei?
- Nu puisor, ceasul arata doar 11.
- Atunci sa stii ca stomacul meu merge inainte.
____

- Bucura-te Bula, ai capatat un fratior, zice tatal.
- Ce bine imi pare. Ma duc sa-i spun mamei.
____

-Mamico, mamico, vino repede in bucatarie!
- Fierbe laptele?
- Inca nu, dar a inceput sa se enerveze.
____

Nemultumit de acest raspuns, Bula merge la mama.
- Mamico, pe mine m-ai nascut sau m-ai cumparat?
- Te-am nascut.
- Mama, cand m-ai nascut, de unde ai stiut ca eu sunt Bula?
____

- Taticule, pe mine de unde m-ai luat?
- Te-am cumparat in piata.
- Dar inainte de a ma vinde trebuia cineva sa ma faca!
____

- Mamico, de ce poarta taticul barba?
- Ca sa aiba in ce sa se scarpine cand gandeste!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...