vineri, 19 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 19 Noiembrie 2010

- Vecino, doi nepoti de-ai matale s-au urcat in nucul meu.
- Aoleu, pe unde o fi al treilea?
____

- Ce vaca frumoasa! spune Bula. Cati ani are?
- Doi ani, raspunde bunicul.
- Dar cum se cunoaste varsta acestor animale?
- Dupa coarne.
- Aha, inteleg! Are doua coarne.
____

- Cam devreme ai inceput sa fumezi, Bula! zice bunica.
- Ce devreme, bunica? E deja amiaza.
____

- Bula, il intreaba bunica, i-ai dat asa cum ti-am spus si Bubulinei ceva din para aceea mare pe care ai primit-o?
- Sigur ca da, i-am dat samburii. Poate sa-i planteze si va avea un pom intreg.
____

Bunico, pot sa ma duc la rau?
- Dar sa nu te scalzi, ca apa este foarte rece.
- N-avea grija bunico, am sa fac baie imbracat.
____

- Bunicule, cand ai avut criza de nervi, ti-au clantanit dintii?
- Nu stiu, ca dintii mei erau pe noptiera, iar eu nu mai aud asa bine.
____

Bunicuta buna la suflet ca toate bunicutele, il pazeste pe Bula, in timp ce parintii lui s-au dus la cinema. Dupa ce i-a servit cina si l-a culcat, il intreaba:
- Vrei sa-ti spun povestea Motanului Incaltat?
- Nu.
- Dar Capra cu trei iezi?
- Nu.
- Spune-mi atunci ce as putea face ca sa fii multumit?
- Asculta, bunicuto, zice Bula, am avut o zi grea. N-ai putea sa te duci sa te culci si sa adormi imediat?
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...