joi, 18 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 18 Noiembrie 2010

- Nu e frumos sa minti, mai Bula. Eu cand eram mic ca tine, nu minteam.
- Si la ce varsta ai inceput, taticule?
____

- Bula, de ce n-o saruti pe tanti?
- Mi-e frica mama. Tata a sarutat-o cand nu erai aici si tanti l-a palmuit.
____

- Taticule, e adevarat ca berzele pleaca iarna in tarile calde?
- Da.
- Ciudat. Atunci cum de a adus-o pe surioara mea in ianuarie?
____

- Bula, vreau sa-ti spun o veste buna, barza a adus de data asta o surioara. Vrei s-o vezi?
- Nu, raspunse Bula, banuitor. In schimb, as vrea sa vad... barza!
____

- Fii buna, mamico, fa-mi si mie o surioara.
- Sa vedem, dragul meu, sunt cam in varsta.
- Esti asa de batrana, incat ai uitat cum se face un copil?
____

- Taticule, ce inseamna a face din tantar armasar?
- Intreab-o pe mama, Bula. Ea, dintr-o bere, face imediat zece!
____

- Tata, ce inseamna: Aschia nu sare departe de trunchi?
- Cine ti-a spus asta?
- Unchiul Nae.
- Ce, iar ai facut o prostie?
____

- Ai mancat toata ciocolata mai Bula si la Buta si la Bubulina nu te-ai gandit!
- Cum sa nu? Tot timpul imi ziceam: De n-ar veni pana termin!
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...