joi, 11 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 11 Noiembrie 2010

- Invatatoarea s-a suparat astazi pe tine, zice tata.
- Nu se poate, astazi nici n-am fost la scoala.
____

- Alo, doamna invatatoare, elevul Bula nu poate veni azi la scoala.
- Cu cine vorbesc?
- Cu tatal meu.
____

- Mai Bula, ai in catalog un doi. De ce nu il corectezi?
- Nu pot, taticule. Catalogul e mereu la invatatoare.
____

- Bula, sa-l aduci pe fratiorul tau de la gradinita.
- Bine, mama.
- Daca s-a udat, sa-l schimbi.
- Bine, mama.
..........................
- Mai Bula, asta nu-i copilul nostru.
- Pai n-ai zis tu daca-i ud, sa-l schimb?
____

- Ei, cum a fost la scoala. Bula, ati invatat ceva? intreaba tatal, curios sa afle impresiile baietelului sau dupa primele zile de scoala.
- Am invatat, tata, dar n-am terminat: trebuie sa mergem si maine.
____

- Cum te numesti?
- Bula, raspunde elevul razand.
- Si de ce razi?
- Ma bucur ca am raspuns bine la prima intrebare...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...