sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Sa zambim si azi - 20 Noiembrie 2010

- Tata am auzit ca unchiul Nae se logodeste la Craciun, iar la Pasti se casatoreste. Ce inseamna asta?
- Cum ti-as cumpara eu tie la Craciun o bicicleta. Pana la Pasti tot claxonezi la ea, abia la Pasti o incaleci.
____

- Taticule vreau sa ma duc la Gradina Zoologica.
- Mai Bula, stai acasa. Cine vrea sa te vada, sa vina aicea.
____

- Taticule, ce e un monolog?
- Un dialog intre mamica si mine.
____

- Taticule, ce este un titlu onorific?
- Atunci cand mamica zice ca eu sunt capul familiei.
____

Tatal lui Bula spala vase la bucatarie.
- Taticule, ce inseamna bigam?
- Un barbat care spala de doua ori mai multe vase decat mine.
____

- Mai tancule, iti permiti sa fumezi de la varsta aceasta? Ce ti-as face daca as fi eu tatal tau...
Bula:
- Nu este timpul pierdut, domnule. Mama este vaduva.
____

- Mamico, l-am auzit pe taticu vorbind cu unchiul Nae si am aflat de ce pare tanar...
- De ce?
- Fiindca mata ii mananci jumatate de viata!
____

Bula pleaca cu parintii la Paris, la rude. Cineva il intreaba acolo:
- La voi mortii sunt inmormantati cu popa?
- Nu, popa ramane afara!
____

Bula sta cu parintii la masa:
- Mama, tu spui mereu ca unchiul Nae este un om bun.
- Asa si este.
- Atunci de ce il inchizi in dulap de fiecare data cand vine tata acasa?
____

- Nu am vazut niciodata un copil atat de bun ca Bula, spune doica. Doarme toata noaptea, fara sa ceara nimic.
- Inseamna- raspunde mama- ca totusi seamana putin si cu barbatul meu!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...