luni, 1 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 1 Octombrie 2012

Intrebare la Radio Erevan:
- Ce inseamna sa fii logodit?
- Este ca si cum ai fi arestat preventiv inainte de a fi condamnat la inchisoare pe viata.
____

Se intalnesc doi rechini:
- Ieri am inghitit un oltean. Trei zile am putit a praz!
La care celalalt:
- Eu am inghitit acum cateva zile o blonda. Avea capul asa de gol, ca trei zile nu m-am mai putut scufunda!
____

"Sotul meu e ca pizza.
Taiat in bucati, intr-o cutie."
____

Toate naţiunile au trecut la Era Cibernetică.
Numai moldovenii au rămas in Era... CiBeiNeică !
____

O blonda super se plange psihiatrului:
- Nu mai suport! Iubitul meu se poarta cu mine precum cu un caine!
- Cum asa?! Va bate?
- Nu, vrea sa-i fiu credincioasa!
____

Anunţ din ziar:
"Preot. Caut slujbă."
____

Alt anunţ din ziar:
"Pierdut pariu 10.000 lei. Îl declar nul."
____

Doi prieteni:
- Sa fie oare adevarat ca noi cerem femeilor unul si acelasi lucru?
- Nu, nu este adevarat! Eu cer si bani...
____

Unii barbati, niciodata nu devin maturi.
La inceput le e frica de mama, apoi de sotie...
____

"M-am hotarat sa duc un mod sanatos de viata - mi-am cumparat bicicleta. Acum, dupa tigari si bere ma duc cu bicicleta..."
____

I: Cum vine un copil pe lume?
R: Il aduce barza pana la usa, dupa care il pune jos si-i zice: “Du-te-n p...a ma-tii!”
____

- De ce nu au elvetienii manele?
- Pentru ca nu au dusmani.
____

- Tati, bunicul e mecanic? intreaba Alinuta.
- Nu.
- Atunci ce cauta sub autobuzul ala?
____

"Sotia mea e asa de pretioasa... Asa ca am dat-o la amanet!"
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...