duminică, 7 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 7 Octombrie 2012

Un tigan ajunge in Egipt. Cum era el de capul lui pe acolo, vede o camila, apoi alta si apoi alta si zice:
- Sa moara mama, ce-si bate astia caii p-acilea!
____

- Ce fel de sot sa-mi aleg, mama?
- Draga mea, cel mai bine e sa te casatoresti cu un militar. Dimineata isi face patul, stie sa spele, isi coase ciorapii si nasturii, stie sa gateasca, dar cel mai important e ca stie sa asculte de superiori si sa faca tot ce i se spune…
____

In timpul unui examen, profesorul striga:
- Nu ti-e rusine, mai, ala din ultima banca, sa copiezi? Ia, ridica-te in picioare!
Si surpriza! S-au ridicat vreo sase!
____

Un studiu recent al cercetatorilor romani arata ca 100% din accidentele de circulatie sunt din vina femeilor:
- 55% cand sunt la volan;
- 45% cand se plimba pe strada imbracate provocator.
____

Primii ROMANI care au intrat in UE au avut asa o viteza, de au iesit pe partea cealalta.
Acum stau la rind sa INTRE din nou.
____

Care este diferenta intre politicieni si prostituate ?
Bolile profesionale ale prostituatelor (sifilis, etc) se pot trata, dar pentru bolile profesionale ale politicienilor (prostia, paranoia, grandomania ...) nu exista tratament.
____

Care este diferenta intre un vanzator de masini si unul de calculatoare ?
Ultimul nu stie cand minte...
____

Intrebare :
- Care este diferenta intre precautie si lasitate ?
Raspuns :
- Atunci cand ne este frica noua - inseamna ca este precautie; atunci cand le este frica altora - este vorba de lasitate.
____

"În ultima vreme eram prea stresat din cauza jobului.
Șeful mi-a recomandat să merg la un psiholog.
Psihologul mi-a recomandat să primesc viața așa cum e ea și să zâmbesc mai des.
Azi m-am dus la birou și am încercat să fiu toată ziua cu zâmbetul pe buze, mă uitam la șef și zâmbeam, mă uitam la secretară - zâmbeam, mă uitam la colegă - zâmbeam, până în momentul în care m-a tras șeful deoparte și mi-a zis:
- Dacă mai vii vreodată drogat la muncă, te dau afară!”
____

Învăţătoarea întreabă elevii la şcoală să dea exemplu de legume care te fac să lăcrimezi.
Bulă cu mâna pe sus insistent: - Cartoful !!
Învăţătoarea: - Mai, Bulă, tu nu ai auzit de ceapă, de usturoi... ?
Bulă: - Da, doamna învăţătoare, dar cred că nu stiţi cum este să iei un cartof în c***e !
____

Imediat ce a auzit soneria, bunica-sa lu’ Bula s-a dus la usa si s-a uitat pe vizor:
- Fugi si ascunde-te - ii zice lui Bula - invatatoarea ta e aici, cred ca vrea sa stie de ce nu te-ai dus azi la scoala!
Bula:
- Ascunde-te tu, bunico, i-am spus c-ai murit!!
____

Fiecare vorba poate avea, la urma urmei, conotatii sexuale, daca stai sa te gandesti profund, adica adanc...
____

În fiecare casă există o cameră în care orice femeie poate să se distreze aşa cum îi place ei: dacă vrea - face mâncare, dacă vrea - spală vase, dacă vrea - coace plăcinte.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...