marți, 9 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 9 Octombrie 2012

Chuck Norris poate invata o femeie sa parcheze. Cu spatele!
____

- Mama. sora-mea vede prin intuneric!
- Cum asa, Bula?
- Aseara, cu lumina stinsa, am auzit-o zicand unui baiat: iar nu te-ai barbierit!
____

10 motive pentru care sistemul de invatamant e bun sa te c*ci in el:
1. Pentru ca nu ne lasa in 12 ani de scoala sa ne uitam la harta!Hai recunoasteti ca ati trait vreme indelungata inoculati cu ideea ca “suntem o tara mica, saraca…”. Eu m-am uitat la harta! Fratilor! Suntem mai mari decat Ungaria, Olanda, Bulgaria, Cehia…
2. Pentru ca balada noastra nationala este despre doi ciobani care vor sa omoare al treilea cioban ca are oi mai multe, mandre si cornute. (as zice si f*tute, dar ma abtin!) Pe cioban il anunta o mioara ca astia vor sa-l beleasca si el se apuca sa dea directive despre cum sa fie inmormantat: cu fluierase la cap.
3. Pentru ca la scoala inca mai cautam metafore, alegorii, influente shopenhauriene etc. in “Somnoroase pasarele” fara sa-si asume nimeni, de atata amar de vreme, sa apara in fata oamenilor si sa urle: “E o poezioara pentru copii, idiotilor!”
4. Pentru ca in Scrisoarea a treia este surprinsa esenta conducatorilor acestei tari: “Eu imi apar saracia si nevoile si neamul”. Deci nu incerc sa le rezolv! LE APAR!
5. Pentru ca, desi am fost la uman si n-am avut mari tangente cu matematica, nimeni nu mi-a explicat care-i treaba cu axioma si teorema. Axioma e o teorema care nu trebuie demonstrata pentru ca e de la sine inteles ca adevarata. Dar daca eu demonstrez teoria lui Pitagora, de exemplu, nu o transform in axioma? Deci aia din generatia urmatoarea nu mai trebuie s-o demonstreze!
6. Pentru ca la romana, elevii citesc comentarii in loc de carti.
7. Pentru ca scoala te invata sa urasti poezia. Nimeni nu citeste o poezie in scoala. Poezia e desfacuta ca o ecuatie de gradul trei din care se extrag figuri de stil, epitete, metafore, hiperbole, c***t faramitat… Bai dobitocilor! Poezia inseamna altceva pentru fiecare dintre noi! Poezia se trece prin suflet, nu prin matematica!
8. Pentru ca elevii isi iau scutiri de la sport si ajung la 30 de ani niste relicve dizgratioase, iar fetelor le curg suncile pe langa pantaloni.
9. Pentru ca la istorie sau geografie te invata niste date pe care le uiti a doua zi dupa teza. ISTORIA E O POVESTE!!! Cea mai fascinanta poveste!!! Are crime, intriga politista, dragoste, aventuri, politica, razboi, cancan etc… Iar geografia nu o poti invata decat de pe National Geographic.
10. Pentru ca TOATA LUMEA studiaza gramatica limbii latine desi nu stapanesc nici gramatica limbii romane.
sursa: mihaibendeac.ro
____

"Nu mai pot avea incredere in ce spun nenorocitii astia de doctori. Mi-au zis ca sunt impotent...
Pe d**cu'... Astazi mi-a daruit sotia deja cel de-al 4-lea copil!"
____

"Am o avere de 9 zerouri. Problema e ca... in fata zerourilor nu mai e nimic!"
____

Am ochii albaştri. Îi am de la tatăl meu.
Mama mea are ochii negri.
Tot de la tatăl meu...
(via Bancuri Fine Pentru Tine)
____

Chuck Norris a primit de ziua lui un iPad pe care era un mar intreg.
____

Chuck Norris stie salariul Andreei Esca.
____

Chuck Norris intelege femeile.
____

Chiar si cea mai frumoasa femeie are dubii in privinta frumusetii sale, in schimb unul chel, burtos si cu picioarele strambe este intotdeauna irezistibil!
____

- Am o problema. Sotia a aflat ca o insel...
- Nu-i nimic, sotia ta este o femeie puternica.
- Asta ma si sperie!
____

Lui Mendeleev i-a luat mult timp pentru a-i demonstra sotiei, ca pe primul loc este hidrogenul si nicidecum sotia cu copiii.
____

Sotia mea este experta in arta gatitului.
Toata ziulica sta in fata oglinzii si se gateste...
____

I: Care lucru e mai important, lungimea sau grosimea?
R: Pana la urma... consimtamantul!
____

I : De ce nu joaca Daniela Crudu poker pe dezbracate?
R: Pentru ca ar trebui mai intai sa se imbrace.
____

Creierul masculin este constituit din:
10% - cunostintele obtinute in scoala.
20% - ziare si sport
Restul de 4 GB - filme X X X
____

"Asculta, esti baiat mare deja, ai 25 de ani. E timpul ca toate decizilile importante sa le ia prietena ta, nu mama!"
____

De ce este turnul din Pisa inclinat?
S-a uitat Chuck Norris urat la el.
____

ANUNT:
Am nevoie de dusmani noi...
Cei vechi au inceput sa ma placa
____

Barbatii sunt precum pantofii :
– cei care iti plac, te costa.
– foarte putini merita pastrati mai mult de un sezon.
– daca nu ii iei potriviti, s-ar putea sa te bata
– cei comozi nu te atrag, iar cei care te atrag nu vor sa intre.
– oricat le-ai vorbi, nu devin mai maleabili.
– unul singur nu e de ajuns decat pentru cenusarese.
– unii merita lasati la usa .
– lumea te judeca in functie de ei.
– alte femei te invidiaza pentru ai tai, iar tu invidiezi alte femei pentru ai lor.
...
____

FETELE iubesc prea MULT ,
BAIETII prea MULTE !
____

Un român se laudă că a vorbit cu Florin Piersic la telefon fără să i se descarce bateria...
____

Statistic vorbind, spre deosebire de genisti, unii barbati gresesc de doua ori in viata.
Prima data cand se casatoresc. A doua oara - cand se casatoresc a doua oara!
____

Deşi mai sunt două luni până la Apocalipsă, autorităţile române sunt total nepregătite...
____

"Niciodata, absolut niciodata, nu aruncati gunoiul la tomberon, avand in aceeasi mana cheile de la casa!"
____

Ştefan Bănică jr., ofticat că din cauza căldurii nu poate începe seria de concerte de Crăciun...
____

Cumpărând o plapumă chinezeasă albastră, poți să te trezești dimineața un Avatar.
____

Cercetatorii britanici au stabilit ca uratenia feminina distruge ficatul masculin!
____

EBA se laudă cu lecturile sale: „Filosoful meu preferat este Shoppinghauer”
____

- Ce seamana cu o femeie si are mintea unui copil de 5 ani?
- O femeie.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...