sâmbătă, 6 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 6 Octombrie 2012

Directorul unui renumit circ trecea cu masina pe langa o gradina in care sapa linistit un taran. Dintr-o data taranul face un flic-flac pe spate, triplu echer, doua rostogoliri pentru a se opri intr-o pozitie perfecta de ghemuit cu genunchii perfect trasi la piept. Directorul minunat de cele vazute, opreste masina, coboara si se prezinta taranului:
- Buna ziua, sunt directorul circului Grandissimo, am vazut ce ati facut si vreau sa va intreb cat ar trebui sa va platesc sa veniti la noi sa repetati figura la spectacol?
- Nu va suparati, dar nu exista banii pentru care sa imi mai trag una cu sapa in coa*e...
____

Aceeasi poveste relatata de doi studenti:
- Am ajuns aseara in camera baut si imi era rau. Am aprins lumina la baie, am intrat, am dat la rate, am iesit, am stins lumina.
- Aseara stateam pe toaleta, citeam un ziar, odata cineva stinge lumina, intra, vomita pe mine, iese, inchide usa si aprinde lumina.
____

Intr-o dimineata, un tip este oprit de politie:
- Buna seara, d-le politist.
- De fiecare data imi spui "Buna seara". De ce?
- Pai, cand va vad mi se intuneca in fata ochilor!
____

"- In sfarsit, acum se poate odihni in pace... zise sotia mea.
- Intr-adevar, spun eu. Nefericitul asta nu a avut parte de nici macar un moment de liniste in toata amarata lui de viata.
Nu stiu de ce insa nevasta-mea a inceput sa se holbeze mirata cand la mine, cand la taica-su, care privea zambind impacat peste sicriul soacra-mii."
____

Diferența între femei și bărbați:
Femeile când cumpără şosete, întreabă din ce material sunt tricotate, daca respiră bine acest material, ţară producătoare…
Barbatul, din obisnuință, le miroase...!
____

Anunț matrimoniale:
Doresc să cunosc doamnă, ale cărei poze de la balul de absolvire nu numai că sunt color, dar sunt și digitale...
____

- Cine eşti?
- Zîna cea bună?
- Şi de ce ai un topor?
- Nu sunt binedispusă azi...
____

Pe internet poti alege sa fii oricine sau orice.
E uimitor insa faptul ca sunt atat de multi care aleg sa fie niste idioti nenorociti.
____

Un tip ii spune unui prieten:
- Unchiul meu este un geniu. A luat caroseria unui Mercedes, motorul unui Ferrari, rotile unui Porsche, scaunele unui Q7 si transmisia unui Range rover!
- Si ce a facut?
- Eh, 2 ani de puscarie!
____

O femeie apreciaza compania unui barbat, mai ales daca acel barbat este proprietarul companiei.
____

- Bunico, unde ajung oamenii dupa ce mor ? o intreaba nepotelul pe bunica...
- La OTV, maica...
____

- Aveti anunt la mica publicitate. Cat costa masina?
- 5 euro.
- Cum asa?!
- Potrivit testamentului, sotul meu a lasat banii rezultati din vanzarea masinii, pentru amanta lui.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...