miercuri, 3 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 3 Octombrie 2012

La camera de urgenţă un medic, iese de la un pacient şi ii spune soţiei acestuia:
- Curaj, doamnă, nu-i nimic grav. De mâine va putea merge la muncă!
La care femeia spune:
- Doctore, sunteţi un fenomen! Nu numai că l-aţi vindecat pe soţul meu, dar i-aţi găsit şi de muncă!
____

Seara pe o banca in parc, un baiat si o fata. Tipul ii atinge in permamenta spatele. In cele din urma ea intreaba:
- Ce faci?
- Caut sanii.
- Sanii sunt in fata!
- Acolo am cautat deja...
____

Un pusti de 3 ani se trezeste dimineata si gaseste in baie, facand dus, pe un tip bine facut.
- Tu ce esti, baby sitter ?
- Nu, eu sunt mother ****er.
____

Daca dimineata esti trezit de cuvintele "Trezeste-te, dragul meu, am facut mic-dejunul tau preferat", inseamna ca:
1. Ai dormit la amanta.
2. Inca nu te-ai trezit.
3. Seara, in ajun, ea si-a cumparat o geanta Louis Vuitton
4. Pranzul ti-l va servi mama-soacra, care a venit in vizita pentru o luna.
5. Ati avut o noapte de pomina.
6. Seara ai venit acasa beat-mort, iar cand ea a vrut sa-ti scoata pantalonii, tu ai injurat-o si i-ai spus ca esti casatorit!
7. Afara ploua, iar tu trebuie sa iesi la plimbare cu catelul.
8. Daca ai asigurare de viata, miroase mai intai cafeaua si convinge-te ca nu primesti otraval!
____

Capra are o mare dilema:
- Eu sunt animal sau pozitie?
____

Sotul cu sotia privesc un meci de box.
Sotul:
- Sunt dezamagit. Totul se termina in 4 minute…
Sotia:
- Excelent. Acum ma intelegi?
____

Soţul se trezeşte neaşteptat din comă. Nevastă-sa îşi dă jos hainele de doliu şi zice:
- Pe tine nu m-am putut baza niciodată!
____

Accident auto : a fost calcata o oaie. Martor, un scriitor...
- Va rog sa ne povestiti cum s-a petrecut
- Domnule politist, atunci cand lumina lunii atingea duios spicele de grau care dansau in adierea vantului de seara, iar trifoiul isi trimitea in aer mireasma dulce, o oaie...
- Va rog, relatati pe scurt
- Pai, stiti, inainte sa treaca masina, iesea oaia din lucerna; dupa ce a trecut masina, iesea lucerna din oaie.
____

Noile nivele de dificultate la jocuri:
1. Justin Bieber
2. Începător
3. Uşor
4. Mediu
5. Greu
6. Foarte greu
7. Imposibil.
8. Chuck Norris
____

Sotia isi admira sanii in fata oglinzii:
- Astazi am fost la doctor si el mi-a spus ca am sanii ca la o domnisoara de douazeci de ani.
Sotul:
- Despre fundul de 45 de ani n-a spus nimic?
- Nu, despre tine n-a intrebat!
____

Trei candidati dau examenul de conducere la scoala de politie. Instructorul care ii examineaza ii intreaba:
- Fiecare sa-si imagineze ca este la munte si ruleaza pe un drum ingust cu 80 km/h. In stanga e muntele, in dreapta e prapastia. Deodata apar in fata o tanara si o batranica. Ce calcati?
- Baba, ca e pacat de pustoaica, raspunde primul.
- Fata, ca mai are sanse de supravietuire dupa accident, raspunde al doilea.
- Pe amandoua, ca orice viraj e periculos in aceste conditii, zice si al treilea.
- Sunteti picati toti, tipa instructorul exasperat. Frana trebuie calcata, d*bitocilor!
____

- Ce mai face barbatul tau?
- Ce-i spun eu.
____

Cum e mai bine: singur sau casatorit?
E mai bine pentru fete sa fie singure, dar nu si pentru baieti. Baietii au nevoie de cineva sa curete dupa ei...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...