sâmbătă, 13 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 13 Octombrie 2012

In casa lui Chuck Norris, praful se depune gata sters.
____

Germania Nazista s-a predat in fata Aliantei (printre care si America) pe 7 mai 1945. Chuck Norris s-a nascut pe 6 mai 1945. Coincidenta? Nu cred.
____

Merge un enorias la preotul din sat si ii spune:
- Domn' parinte, stiti... mi-a murit cainele si as vrea o mica inmormantare crestineasca, asa... dupa cum se cade.
Preotul ii raspunde:
- Mai, Ioane, eu am avut bunavointa si te-am ascultat, dar du-te ma d**cului si ingroapa-l undeva, unde ai mai vazut tu inmormantare la caini, cu popa?
Merge Ion acasa si a doua zi, vine iar:
- Domn' parinte, apoi io, m-am gandit ca totusi... o mica slujba acolo, nu se poate?
Preotul:
- Mai, Ioane, du-te unde-i vrea, du-te cauta-ti pe cine-i vrea, sa ti-l ingroape, du-te la neoprotestanti si nu ma mai bate la cap.
Ion se indreapta spre usa suparat si zice:
- Apoi, daca asa sta situatia, eu cu nevasta-mea am strans, cu greu, vreo 3000 de euro pentru inmormantarea lui AZORICA...
Preotul:
- Apoi ma, stai asa, despre AZORICA-i vorba? No stai asa ma... ca Azorica-i caine ortdox, ba.
____

Iepurasul la brutarie.
Buna ziua, aveti 600 de painici mici?
Nu, nu avem.
A doua zi:
Buna ziua, aveti 600 de painici mici?
Nu, nu avem.
A trei zi la fel; intr-un final se pun astia si fac 600 de painici mici...
Vine iar iepurasul:
Buna ziua, aveti 600 de painici mici?
Astia mandrii: daa!
Buun; sa vedem acum cui le vindeti!!
____

A fost odată un prinț. S-a dus la printesă și a întrebat-o:
- Te măriți cu mine?
- Nu.
Și au trăit fericiți până la adanci bătrâneți.
____

Anunț: ”Șoferul Daciei albe, ce are imprimat un ”L” pe bara de protecție față, foarte mult aș vrea să fac cunoștință cu Dumneavoastră. Șoferul mașinii ”EXUS” negru.”
____

- Gata, zise unul dintre pescari, azi am venit degeaba. Nu mai este nimic de facut! Sa ne strangem sculele si sa plecam acasa!
- Ba mai avem ceva de facut.
- Ce?
- Sa ne punem de acord cu ce povestim acasa.
____

Un barbat ajunge acasa si isi gaseste sotia facandu-si bagajele.
- Ce faci, draga? Unde pleci?
- La Las Vegas! Am aflat ca acolo sunt barbati care m-ar plati cu 400$ ca sa le fac ce tie iti fac pe gratis!
Omul sta putin pe ganduri, apoi incepe si el sa-si faca bagajele.
- Dar tu ce faci acolo? intreaba sotia.
- Merg si eu la Las Vegas… sunt curios sa vad cum te descurci cu 800$ pe an!
____

Harry Potter are pe frunte o cicatrice in forma de fulger deoarece, in copilarie, a fost lovit de un Opel.
____

Nu-i greu sa ademenesti sotia altuia. Greu e sa i-o dai inapoi!
____

- Dragule, ce ai facut tu ca sa meriti o sotie ca mine?
- Nu stiu, dar promit sa nu mai fac.
____

Dintii catre limba :
- Daca te presam putin, te putem taia !
Limba :
- O singura injuratura daca rostesc unei persoane, zburati toti 32!
____

După împuşcătură, vânătorul îi spune colegului sau:
- Du-te şi vezi, ce animal am împuşcat.
După un timp acesta se întoarce şi spune:
- Judecând după buletinul de identitate, îl cheama Ion.
____

Vorbesc două prietene:
- Fato, tu de ce nu te măriţi? Aştepţi prinţul cu merţan alb?
- Nu fată, eu nu sunt din aia, pentru mine nu contează ce culoare are merţanul!
____

In ziua de astazi sunt o multime de escrocherii pe internet, insa pentru doar $19.99 va pot invata cum sa le evitati!
____

Toti de pe internet iubesc pisicile, deoarece cainii trebuie plimbati de 3 ori pe zi, iar aceasta inseamna o ora si jumatate fara Facebook!
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...