luni, 29 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 29 Octombrie 2012

Un functionar la medic.
- Poate ca lucrati prea mult, de aceea nu va simtiti bine.
- Anul trecut faceam mai multe ore suplimentare decat anul acesta, acum am cu 2 ore pe zi mai putine.
- Deci am dreptate! Va lipsesc zilnic, 2 ore de somn!
____

TOP 10 LUCRURI INTERESANTE DESPRE ANDREEA TONCIU !!!
1) Andreea Tonciu nu se drogheaza. Daca ar incepe sa “prizeze”, ar trage pe nas cu tot cu dealer.
2) Andreea Tonciu nu face sport iarna.A vrut sa reprezinte Romania la bob la Olimpiada dar a fost descalificata pentru ca a incurcat echipamentul: si-a bagat fundul in casca de protectie si si-a pus bobul pe cap ( ca sa ii
incapa nasul la fix).
3)Andreea Tonciu nu sufla niciodata in tort de ziua ei. Pentru ca isi arde parul din nas.
4) Andreea Tonciu nu a fost primita sa lucreze la circ pe post de clovn. Nu au avut pe stoc nici o minge de baschet ca sa ii faca un nas.
5) Andreea Tonciu nu i-a facut decat o data *** oral lui Mitea. Asta pentru ca in timpul partidei acesta s-a plans ca il doare burta
6) Andreea Tonciu nu isi pune picaturi in nas cand e racita. Pentru ca nu s-a inventat inca Bixtonimul imbuteliat in sticla de sifon.
7) La Andreea Tonciu s-a folosit pentru prima oara expresia: “scoate MANA din nas”.
8) Daca s-ar fi nascut in Anglia, Andreea Tonciu ar fi devenit “Rechina Marii Britanii”.
9) Andreea Tonciu isi da ceasul cu o ora inainte la “rechinoctiul de primavara”
10) Andreea Tonciu e poreclita “gimnasta”. Pentru ca sta bine la “bârnă”.
____

Sotul vine acasa vineri de la servici si isi intreaba sotia :
- Iubito, vrei sa avem un weekend extraordinar, plin de pasiune ?!?
- Da, sigur !
- Ok, la revedere, ne vedem luni !
____

Un băieţel îl întreabă pe tatăl lui:
- Tăticule, cît costă să te însori?
Tatăl răspunde:
- Nu ştiu, eu plătesc încă...
____

Taticule, ce este o ciocanitoare?
- O privighetoare dupa un an de la casatorie...
____

Intr-o intreprindere de productie:
„Stimate lucratoare, daca purtati halate lungi si largi, feriti-va de organele in miscare ale utilajelor.
Daca purtati halate scurte si stramte, feriti-va de organele in miscare ale mecanicilor de intretinere.”
Conducerea
____

Un sot vine acasa bine dispus si ii spune sotiei sale:
Sotul: Iubire, spune-mi ceva care sa ma faca fericit si sa ma supere in acelasi timp.
Sotia: Fratele tau o are mai mica.
____

Afis pe zidul unui cimintir aflat intr-o curba periculoasa
- Nu va grabiti! Noi... va asteptam!
____

Profitând de lipsa soţului, o doamnă îşi primeşte amantul acasă. Înainte de a se aşeza la masă ea îl roagă:
- Iubitule, ascute, te rog, cuţitul acesta.
Tipul îi îndeplineşte dorinţa apoi cade pe gânduri. Ea observă şi îl întreabă:
- La ce te gândeşti, iubitule?
- Ştii, acasă nu am ascuţit niciodată cuţitele, dar ele mereu sunt ascuţite.
____

"Am fost la supermarket și era atat de aglomerat ca, pana am ajuns la casa, mi-a expirat puiul..."
____

O blonda la aprozar:
- Fiti draguta, aş dori nişte cartofi.
- De cât? întreabă vânzătoarea.
- Decât cartofi!
____

Ea: "Până la urmă s-a dovedit că bebelușul pe care îl creșteam de două săptămâni nu era al meu. Cică a fost nu știu ce încurcătură la spital.
Sincer să fiu, m-am gândit și eu la treaba asta... mai ales ca eu mă dusesem acolo ca să-mi scoată gipsul."
____

A te intoarce este un semn rau… mai ales daca esti o femeie tanara, proaspat casatorita si n-ai fost trei zile acasa.
____

"Ieri am mers cu iubita mea la cumparaturi. La un moment dat iese ea (care e mai durdulie) din cabina de proba cu o geaca in mana si zice:
- Mi-e mica.
Eu nu m-am putut abtine si am intrebat-o:
- Ce ti-e mica iubire, cabina sau geaca?"
____

Un baiat expediaza un sms fetei:"Acest abonat va cere in casatorie"
Primeste raspuns:"Stimate abonat,in contul dumneavoastra nu sunt suficienti bani pentru aceasta operatiune!"
____

O tanara, proaspat casatarita, isi suna mama si cu lacrimi in ochi ii spune:
- Mama, mama, in familia noastra a avut loc un scandal groaznic...
- Nu-ti face griji, draga, in toate familiile se intampla scandaluri.
- Da, stiu, stiu. Dar cu cadavrul ce sa fac?
____

Cînd un bărbat are de luat o decizie importantă...închide ochii, îşi cuprinde capul în mîini, işi ascultă conştiinţa, gîndeşte profund, apoi proclamă hotărît:
- Nevastă, tu cum crezi c-ar trebui să facem?
____

35 de naşi CFR au fost eliberaţi. Semn că ştiu şi să dea şpagă, nu doar să ia.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...