marți, 30 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 30 Octombrie 2012

Într-un magazin de articole sportive soţia urcă pe o bandă de alergat si ii spune sotului:
– Dragul meu, dacă-mi cumperi aceasta bandă, voi arăta ca o elevă de liceu.
– Draga mea, aceasta este doar o bandă de alergat, nu maşina timpului!
____

- Tu esti Mircea?
- Da`mpărate!
- O shaorma cu de toate!
____

Într-un restaurant select, un muzician se apropie de masa lui Bulă şi-l întreabă:
- Dumneavoastră aţi cerut ceva de Beethoven?
- Nu, eu am cerut pui cu smântână.
____

Intrebare:
- Stiti bancul cu Basescu?
Raspuns:
- Ba se scumpesc toate!
____

Băiatul:
- Eşti atît de drăguţă... cum de n-ai un prieten?
- Pentru că nu-mi dau voie încă părinţii. Da tu, cum de n-ai o prietenă?
- Pentru că nu-ţi dau voie încă părinţii.
____

Majoritatea femeilor evită instinctiv orice apropiere de un bărbat necunoscut, darămite să-i ofere ajutor la ananghie.
Bărbaţii de-abia aşteaptă o ocazie propice spre a sări în sprijinul unei femei.
Care-i bun şi care-i rău?
____

Lângă cascada Niagara , ghidul se adresează grupului de turişti:
- Dacă doamnele vor binevoi să tacă un moment, veţi putea auzi zgomotul căderii apelor...
____

Sotul ii spune sotiei:
- Plec la cursele de cai!
- Cursele s-au amanat. I-am spart botul martoagei!
____

Studentii europeni strang bani pentru studii. Ai nostri - pentru examene!
____

Un pescar prinde in plasa balena de aur.
- Te rog, lasa-ma liber, iti indeplinesc 3 dorinte !
- Nu ! Mergem la bijutier !
____

Cînd o fată se-ndrăgosteşte, apropiaţii ei o susţin: "Asta e. Ia zi, cine-i idiotu?"
Cînd un băiat se-ndrăgosteşte, apropiaţii lui îl susţin: "Asta e, idiotule. Ia zi, cine-i fata?"
____

Medicul intreaba un pacient:
- De cand au inceput sa va cada dintii?
- Imediat dupa nunta...
____

- Ce ti-a zis nevasta cand te-ai intors tarziu de la chef?
- Nimic, oricum trebuia sa-mi scot dintii din fata...
____

- Draga mea, renunta la caine. N-ai sa reusesti niciodata sa-l dresezi.
- Ai rabdare, draga. Cand ne-am cunoscut am avut si cu tine aceeasi problema.
____

Test de fidelitate.
Ea cumpără pentru el o duzină de chiloţi de aceeaşi culoare.
El:
- De ce de-aceeaşi culoare?Ca să spună lumea că nu-mi schimb niciodată chiloţii?
Ea:
- Care lume?
Tăcere...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...