duminică, 14 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 14 Octombrie 2012

La un sexolog vin doua perechi cu aceeasi problema:
- D-le doctor, nu mai primim satisfatie de la sex.
Doctorul:
- Incercati sa faceti schimb de parteneri.
Au facut schimb, apoi au plecat in doua cabinete separate. Dupa ceva timp, dintr-un cabinet se aude:
- Cum te simti, Vasile?
- Foarte, foarte bine... Interesant, oare ce fac femeile noastre?
____

I: Ce se afla intre Soare si Pamant?
R: Si.
____

"Ajung acasa pe la 3 dimineata, ravasit si extenuat. Vazandu-ma, imi zice nevasta-mea:
- Sa te duci inapoi unde ai stat pana acuma! Aici in casa nu mai ai ce cauta!...striga ea.
Asa ca, am inchis usor usa si am plecat inapoi la serviciu."
____

Din seria "Last words":
- Nu e ceea ce pare, e numai o colegă de serviciu...
- A, e numai un pistol de jucărie!
- Numai peste cadavrul meu!
- Aruncă-mi odată toporul ăla!
- E destul de adâncă apa. Sar eu prima dată.
- Pe aici băieţi, nu este mocirlă!
- Daca îmi crapă iarăşi Windows-ul, mă împuşc.
- Mamăăă, ce chelie urâtă ai!
- Dacă apeşi butonul ăla, eu mor!
- Hei, de ce apare acolo număratoare inversă?
- Rechinaş, rechinaş...
- Sunteţi concediat...
- Focurile de artificii arată mult mai bine de aici, de aproape...
- Bună ziua, suntem de la Garda Financiară...
- Să nu zici că te temi de ea! E numai o femeie amărâtă...
- Ce miroase a gaz şi ce întuneric e...
- I Love Windows 95!
- Tată, de ce mi-ai pus mărul pe cap?
- Uite! Acum nu mai curentează uscătorul de păr!
- Bine, iubire. Încă o dată, dar după aia ne culcăm...
- Nu soţul tău a venit, dragoste?
- Şi acum voi coborî cu bicicleta până la parter.
- Tu?! Cu aşa o faţă?
- Atenţie, cade pomul! Nu încolo...
- Uită-te la prostul ăla! Vara să culegi mure îmbrăcat în blană!
- Ador cum ştii să găteşti tu ciupercile!
- Rezist şi 5 minute sub apă dacă vrei!
- Sper că nevastă-mea nu-i acasă!
- Pe care pedală trebuie să apăs în curbă?
- Dreapta liber.
____

Pilotul:
-Stimati pasageri, doamnelor şi domnilor, tocmai am atins viteza de croazieră de 900 km oră…
Şi apoi completează:
- Numai de decolat nu am reuşit încă…
____

Un tanar ajunge emotionat acasa si o anunta pe maica-sa ca e indragostit si ca se insoara dar, ca sa fie prezentarile mai emotive, aduce acasa trei fete foarte frumoase si ii zice maica-si sa ghiceasca cine e aleasa inimii.
Dupa cateva minute, la o cafeluta, mama zice:
- Aleasa ta este fata asta din mijloc.
La care fiul, surprins, intreba:
- Cum de ai ghicit?
Mama raspunde:
- Pai, de asta nu-mi place!
____

Invata Moldoveneste in 5 minute ! ( citeste cu voce tare )
1. Esti inadmisibil - Nusipoati
2. Care-i treaba - Sifasi
3. Esti un prost ! - Natarauli !
4. Acel ponei - Calutu' sela
5. Am probleme - Vaidiminisidimini
6. Nemaipomenit ! - Distipup
7. Cat costa ? - Daişpicaiet ?
8. E un aer curat - Sisimti vazduh
9. Vreau sa dorm putin - Si achiţ o leaca
10. Sunt uimit - Am chicat pe buşi
11. Domnisoara , imi permiti - Auz fa
12. Foarte tare ! - Ii bat !
____

Mor doi oameni si ajung la portile Raiului.Se deschid portile si ii intampina Sf. Petru:
- Bine ati venit in Rai! Aici nu exista serviciu, nu exista sistem educational, nu sunt spitale si nu sunt nici bani!
- La naiba, suntem in Romania!
____

Am incredibila putere de a opri un glont cu capul!!! ...Dar doar o data.
____

Femeile se impart in trei categorii: inteligente, frumoase si bune la suflet. Dar exista si combinatii:
A. Inteligenta + frumoasa = nemernica.
B. Inteligenta + buna la suflet = urata.
C. Buna la suflet + frumoasa = proasta.
D. Inteligenta + frumoasa+buna la suflet = traieste cu un imbecil care n-o apreciaza.
____

In mijlocul prelegerii, profesorul intrerupe expunerea si spune :
- Daca elevii din fundul clasei ar discuta mai incet despre fotbal si ar fi mai linistiti decat cei din mijlocul clasei care dezleaga integrame, elevii din fata ar putea sa doarma mai bine.
____

- Doua semidrepte avand aceeasi origine...Din 5 litere, incepe cu "U", imi zise prietena mea blonda, incercand sa dezlege cuvinte incrucisate.
- Unghiul...i-am raspuns. Nearticulat, bineinteles.
- Doamne, ce prost esti! imi zise ea. "Ghiul" incepe cu "G"!...
____

Soțul bănuia că soția îl înșeală și hotărăște să-i facă un test. Spunându-i că pleacă pe 2 zile de acasă, se ascunde sub pat și așteaptă. Stă el cât stă și, hop, vine vecinul și împreună cu soția se bagă în pat, iar ea îi zice:
- Ioane, vreau un copil de la tine.
- Ce-i cu tine ? Tu nici măcar nu poți înfășura copilul în scutece.
Femeia, gândindu-se un pic, îl înfășoară pe Ion în plapumă și se duce la bucătărie să-i aducă și un biberon. În timpul acesta, soțul iese de sub pat și aplecându-se deasupra lui Ion îi zice : ”Ugu-gu, puiul tatei”! după care pleacă la bucătărie și-i zice soției:
- Dragă, du-te și-l schimbă pe Ionel că, a făcut pe el săracu...
____

"- Astazi nu merg la scoala! imi zise fiul meu de 6 ani.
- Ba ai sa te duci, imediat! ii spun, trantindu-i uniforma in mana. Voi merge sa joc table cu amicii mei la bar si nu te pot lasa singur acasa!
- Dar, tati...
- Nici un "dar", l-am intrerupt. Vei merge la scoala si cu asta basta! Ai inteles?
- E duminica, totusi... scanci el."
____

Basescu intra intr-un bar si se aseaza la o masa. Vazandu-l, barmanul se duse repede la masa si, cu un zambet larg, il intreaba:
- Buna ziua, domnule Presedinte, cu ce sa va servim? Un vin alb, un vin rosu… o tuiculiza, un cinzano, un whiskey, o tequila?…
La care Basescu, asteptand finalul intrebarii, raspunde:
- Si o bere...
____

Un mare industrias are o secretara noua, blonda. Auzind din biroul sau ca telefonul suna de mult si nimeni nu ridica receptorul, el da buzna furios in biroul secretarei.
- De ce nu raspunzi, domnisoara?
- Oh, lasati-ma, domnule, eu nu mai raspund. Din zece telefoane, noua sint pentru dumneavoastra!
____

- Fiule, nu inteleg, cum puteam sa te incurajez mai mult pentru bac, decat promitandu-ti o masina, daca il iei. Si totusi, cum de nu l-ai trecut? Cu ce ti-ai petrecut timpul?
- Mi-am luat carnetul de sofer.
____

Se pare că UE a primit Nobel pentru Pace pentru că a ţinut România în afara spaţiului Schengen.
____

Pentru meciul cu Turcia, Piturca le-a dat jucatorilor sa poarte in buzunare cate o moneda de 50 bani cu Stefan cel Mare!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...