luni, 22 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 22 Octombrie 2012

În fața unui magazin de materiale de construcții se oprește un Mercedes ultimul model. Din mașină coboară un domn îmbrăcat la cinci ace și se adresează vânzătoarei:
- Aveți în vânzare distanţiere în formă de cruce pentru realizarea rosturilor la faianță?
- Desigur.
- Dați-mi vreo 20 - 30 de mii.
- Pentru ce va trebuie dumneavoastră atâtea?
- Șefului i-au murit albinele și ne-a ordonat să le îngropăm creștinește.
____

Culmea nesimtirii:
Sa ii canti unui puscarias "La multi ani"
____

- Iubito, cum au reacționat părinții tăi când au aflat că vrem să ne căsătorim?
- Este o situație destul de neclară.
- Adică?
- Tata încă nu a zis nimic, iar mama așteaptă să spună ce crede el, pentru a-l contrazice.
____

Vă duceți la pescuit în propria mașină.
Asta-i bine.
Pe drum vedeți o fată simpatică care face autostopul.
Asta-i minunat.
Mergând cu domnița în mașină, ea își pierde cunoștința.
Asta-i rău.
O duceți la spital, iar după analize doctorul vă anunță că fata e însărcinată și vă felicită.
Asta-i deja foarte rău.
Dumneavoastră afirmați că copilul nu e al dumneavoastră, iar domnișoara susține contrariu.
Ăsta-i stres.
Cereți un test de paternitate, care confirmă că, copilul nu este al dumneavoastră.
Asta-i ușurare.
În același timp, doctorul vă anunță că dumneavoastră sunteți infertil (steril) de la naștere.
Asta-i groaznic.
Și hop, deodată vă aduceți aminte că dumneavoastră și soția dumneavoastră aveți acasă trei copii...
____

De un tânăr bine îmbrăcat se apropie o domnișoară simpatică, și-i spune:
- Domnule azi cu fetele din cămin organizăm o petrecere, nu ați dori să participați și dvs.?
- Desigur cu cea mai mare plăcere.
- Este numai o mică problemă, la noi intendentul e foarte aspru și nu permite intrarea străinilor seara în cămin. Unica modalitate e să intrați pe scara de incendiu.
- Ooo ... dar nu este nici o problemă, mă descurc.
Seara, se urcă tânărul pe scara de incendiu până la geamul indicat și se trezește în compania a patru fete încântătoare. Discuții, băutură, mâncare... încet, încet petrecerea se transformă în orgie. Dimineața, tânărul părăsind ”căminul” pe intrarea principală, cu spaimă în ochi citește: ”Secția dermato-venerice”.
____

- John?
- Yes,Sir.
- Garajul are scari?
- No,Sir.
- Uh,iar am parcat masina in beci.
____

Barbatii inseala nu pentru ca sunt fustangii, ci pentru ca toate femeile sunt frumoase!
____

Azi dimineata m-am dus la prietena mea la serviciu cu un buchet imens de flori, moment in care toti colegii ei au ramas cu gura cascata.
- Imi pare rau ca te-am facut sa te simti jenata fata de parintii tai aseara, i-am spus zambind, iti promit ca nu o sa te mai fac de ras niciodata de acum inainte!...
- Costele, exclama ea, unde d*acu' ti-s pantalonii??!...
____

"Cand fiul meu a castigat marele premiu la loterie, m-am grabit sa-l sun si sa-l felicit.
Deh...Nici n-a vrut s-auda...
E clar ca familia lui adoptiva l-a crescut ca pe un bastard nenorocit!"
____

Ce vrea sa auda un barbat "adevarat" de la o femeie ???
-Gicule, ce faci acasa devreme? Nu era vorba ca te duci la carciuma cu prietenii?
-Ce sexi esti cand esti beat!
-Prefer sa vad cu tine fotbal decat sa merg la cumparaturi.
-Hai sa mergem azi la plimbare, sa te uiti la poponetze de femei tinere.
-Scumpule, fata vecinului se bronzeaza goala pe balcon. Vino repede sa vezi.
-Scumpule, ma gandeam ca eu castig bine pentru amandoi. Ce-ar fi sa-ti dai demisia si sa fii acasa cat e ziulica de mare?
-Cum, nu ai nimic de baut? Urca-te repede in pat, ca dau eu o fuga pana la magazin sa-ti iau o sticla de vin.
-Vai, uite, ai un fir blond pe tricou... nu-i nimic... il iau eu... si data viitoare cand vrei sa te intalnesti cu amanta ta... zi-mi si mie, sa plec de acasa, sa va las singuri
____

De ce se ingroapa soacra cu capul in jos?
R:Pentru cazul in care cumva invie sa inceapa sa sape in jos...
____

Secretara catre sef:
- Sunt concediata?
- Nu. De ce intrebi?
- Pai, de ce ati scos canapeaua din birou?
____

"Mergeam cu mașina și am observat flash-ul camerei de filmat. Am înțeles că am fost înregistrat pentru depășirea vitezei, deși știam că nu am depășito. Pentru a mă convinge de asta am înconjurat un cartier și iarăși am trecut pe acolo, cu 20 de km mai încet decât limita prevăzută, dar camera iarăși m-a înregistrat. Părându-mi-se amuzant am mai trecut așa de încă trei ori pe acolo, de fiecare dată filmând cu mobilul bordul mașinii pentru a avea proba că camera rutieră de înregistrare e defectă și deja mă gândeam că dacă îmi vine amenda, îi dau în judecată. Peste două săptămâni, prin poștă primesc 5 chitanțe de amendă pentru că am mers fără să am centura de siguranță cuplată."
____

"Mi-a spus fiica-mea ca si-ar dori niste blugi rupti de ziua ei.
Asa ca i-am cumparat o bicicleta..."
____

În China, în urma unei bătăi din curtea blocului au avut de suferit 23 897 pe persoane.
____

"Daca ma nastem ca sa fiu controlat, probabil as fi venit pe lume insotit de o telecomanda..."
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...