duminică, 28 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 28 Octombrie 2012

Traian Băsescu îl cheamă urgent la Cotroceni pe ministrul de finanţe pentru indicaţii preţioase.
- Să-mi scoţi de unde ştii 2 miliarde de euro pentru modernizarea penitenciarelor şi asigurarea celor mai bune condiţii de trai puşcăriaşilor.
- De unde, Şefu’? Dacă am avea banii ăştia i-am da la învăţământ.
- Bă, tu crezi că după alegeri eu mă duc la şcoală?
____

Exista doua motive, pentru care femeile au dureri de cap:
1. Vor un barbat, dar nu-l au.
2. Au un barbat, dar nu-l vor!
____

De ce nu poate fi considerat sexul un sport?
Deoarece in sport castiga cine termina primul!
____

Cica cercetatorii (de data asta romani), au descoperit semnificatia cuvantului nevasta: ne va sta in calea fericirii!
____

"Daca femeile sunt geniale si reusesc sa-si scoata sutienul prin maneca, as vrea sa vad barbatul care reuseste sa-si scota chilotii prin cracii pantalonilor!"
____

- Ce este o molusca?
- Molusca, substantiv feminin = persoana care frecventeaza mall-urile si te usuca de bani…
____

Discută doi drogaţi:
- Astăzi e vineri ?
- Tâmpitule, astăzi e marţi.
- Aha, deci ieri a fost vineri …
- Mă cretinule, ieri a fost luni !
- Deci mâine e vineri ?
- Imbecilule, mâine e miercuri !
- Deci, fă-mă să înţeleg: săptămâna asta nu avem vineri ?
____

Soţia e ca un noruleţ pufos...
Cînd lipseşte, ziua e însorită.
____

Cica noaptea trecuta a fost perfecta pentru mers la cu**e, plateai de la 03:00 la 04:00 si stateai doua ore.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...