duminică, 21 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 21 Octombrie 2012

Daca seara te intorci acasa, iar sotia te anunta bucuroasa din usa ca i s-a marit salariul, nu te grabi sa o saruti pe buze.
____

Sfaturi pentru o înmormîntare reuşită:
- Veniţi la cimitir în slip, costum şi labe de scafandru şi explicaţi celor curioşi că după înmormîntare mergeţi la o baie.
- Aduceţi căţelul dv. la cimitir şi, atunci cînd sicriul va fi pus în groapă, puneţi-l pe cîine să facă pe mortul…
- Comparaţi cu glas tare la cimitir îmbrăcămintea mortului cu propria îmbrăcăminte.
- Imediat după înmormîntare cereţi văduva de nevastă în public.
- Împărţiţi celor prezenţi poze din copilăria răposatului.
- Scuturaţi mîna văduvei cu o sonerie electrica.
- Mărturisiţi-i văduvei pe drumul spre casă că, deşi nu sînteţi sigur, credeţi că aţi văzut mortul mişcîndu-se.
____

Merg doi studenți și văd la balconul de la etajul 5 al unui bloc, cum stă atârnat de o sfoară salam, pastrama și alte bunătățuri. Fiindu-le foame (ca la majoritatea studenților), fac planul furtului. Unul se urcă pe balcoane până sus, celălalt rămâne jos, să stea la pândă. Când ”alpinistul” era pe la etajul 4, apare un polițist:
- Ce faceți mă aici?
- Da iată (arătând spre ”alpinist”), facem oamenii fericiți, aducându-le cadouri în Ajunul Crăciunului.
- Care Crăciun mă, acum e luna iulie.
- Daaaa? Auzi mă Ioane, urcă înapoi, ia salamul, pastramaua și coboară jos, ți-am zis eu idiotule că, Crăciunul îi iarna, da tu… în iulie, în iulie.
____

Vine Ion acasa mort de beat. Intra in camera copilului si-l intreaba:
- Mai copile, ia spune tu lu` tata, in ce clasa esti tu?
- In a treia, ma tata, tu nu stii?
- No ,apai, tu stii sa scrii dupa dictare?
- Stiu tata, cum sa nu!
- No, ia un caiet si scrie: Ardealul ii al nost'!
Ia copilul un caiet si scrie ce-i zice tatal.
- No, mai scrie o dat`: Ardealul ii al nost'!
Mai scrie copilul o data. Si tot asa pana umple tot caietul cu "Ardealul ii al nost'". Ion ,multumit se intoarce la birt.
Copilul plangand o suna pe maica-sa.
- Mama, mama, eu asa de beat nu l-am vazut pe tata in viata mea....
- Da' ce-a patit dragul mamei? L-a adus politia acasa?
- Nu, mama!
- Dar ce e cu el?... E in coma alcoolica?
- Nu, mama!
- Dar despre ce e vorba????
- Se crede ungur!!!
____

Cei care considera ca "Trebuie sa bem cat mai mult" si cei care considera ca "trebuie sa bem cat mai putin" au ceva in comun, considera ca "trebuie sa bem"
____

- Mi-a obosit deja mana si ma doare!
- N-ai idee ce sens ambiguu are aceasta fraza.
- Nu, n-ai inteles, mi-am ajutat un prieten.
- Iti bati joc de imaginatia mea!!!
____

Ion fuma câte 20 de țigări pe zi, Vasile fumează câte 15 țigări pe zi.
Întrebare: Pe Vasile nu-l pune oare pe gînduri faptul că, despre Ion se vorbește la timpul trecut?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...