marți, 23 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 23 Octombrie 2012

Soţul şi soţia ies dimineaţa din bloc.
În faţa scării - o maşină nouă.
Soţia:
- Ha! Cine ştie ce fufa o fi primit-o cadou!
Soţul, şocat:
- Draga mea, e pentru tine!
____

Majoritatea produselor de curatat omoara 99% din bacterii, Chuck Norris e singurul care poate sa omoare 100% din TOT ce vrea el.
____

- Bula, da-ne un exemplu cum poate fi folosita puterea apei.
- De exemplu, mama plange pana tata ii cumpara o rochie noua...
____

Un bărbat, la volanul unui Aro de prin anii 80 este oprit de agenții de circulație:
- Domnule ați depășit viteza legală, pe drumul ăsta nu e permis să mergeți cu 160 km/h.
Șoferul făcând ochii mari cât cepele, de mirare, coboară din mașină și întinzându-i cheile de la mașină agentului, zice:
- Reușești să prinzi 100 km/h, plătesc amenda întreit.
____

La uşă sună un ţigan şi întreabă:
- Nu aveţi cumva vreo vechitură de care v-aţi putea lipsi?
- Stai puţin s-o chem pe soacră-mea!
____

Incendiu la Stadionul Dinamo. Pompierii din cele trei autospeciale sosite la faţa locului au stabilit un nou record de audienţă pe stadionul Dinamo.
____

"Am imprumutat bani de la prieteni si mi-am cumparat iPhone 5. Acum nu mai vorbesc cu sarantocii aia!"
____

In clasa, Bula trage o basina. Invatatoarea spune:
- Iesi afara nerusinatule!!!
Bula iese pe coridor si incepe sa rada in hohote. Intre timp vine pe coridor directorul scolii si il intreaba pe Bula:
- De ce razi asa de tare, Bula?
- Cum sa nu rad, domnul director! Am tras o basina in clasa si m-au dat afara la aer curat si ei stau in miros.
____

Doi vechi amici stau de vorbă:
- Auzi, mă, ce e ăla sah?
- Bă, dar nepriceput mai esti! Sahu' e piesele alea care le băgăm noi
în pungă când jucăm table...
____

Trei tipi discuta.
Primul:
- Bai, nevasta-mea e asa de proasta! A cumparat cateva zeci de kg de carne de la supermarket, ca era promotie si nici macar nu avem frigider ...
Al doilea:
- Nevasta-mea e asa de proasta! Si-a cumparat o masina si nici macar nu are permis de conducere...
Al treilea:
- Nevasta-mea e asa de proasta! Se pregatea sa plece in concediu in strainatate si i-am gasit in bagaje 100 prezervative. Si nici macar nu are p*la !!!
____

"Cica pentru a-ti atingi obiectivele trebuie sa fii un visator, asa ca... nu mai pierd vremea, las totul balta si plec sa ma culc!"
____

Cel mai important lucru la pescuit sunt mainile lungi... ca sa poti arata cat de mare este pestele prins.
____

Se intalnesc doua prietene. Prima observa:
- Maria, iar esti insarcinata?
- Da.
- Cu cine?
- Cu fostul meu sot. A venit sa-si ceara scuze pentru ca m-a lasat singura cu doi copii.
____

Intrebare la radio erevan:
- E adevarat ca la romani creste porumbul la fel ca stalpul de telegraf?
- Da, e adevarat, chiar mai rar...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...