luni, 8 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 8 Octombrie 2012

Cea mai usoara metoda de a evita un raspuns: sa intri pe off-line!
____

"Daca nu imi iei mana de pe fund, te bat... numar pana la 1000."
____

Regula de trei simpla a barbatilor.
Daca un barbat spala o duzina de farfurii intr-o ora, cate farfurii vor spala 4 barbati in 2 ore?
Nici una. Se aseaza cu totii la TV si se uita la fotbal!
____

Stiti de ce in Franta sint doar 39 de ministri ? Pentru ca altfel, daca ar fi avut 40, presedintele Frantei, Francois Hollande, s-ar fi numit Ali Baba ...
____

Dacă în faţa ta apare un urs, prefă-te că eşti mort.
Ursul va vedea că eşti prost şi te va ocoli.
____

Un profesor de filozofie le-a pus studentilor o singura intrebare la testul final. Acesata intrebare era:
-Cum vei demonstra ca acest scaun este invizibil?
Studentii au inceput sa scrie texte de cate 5 pagini, cu demonstratii care mai de care mai sofisticate. Insa nota 10 a luat-o cel mai lenes student. Stiti care a fost raspunsul lui?
`- Care scaun?`
____

Ion castiga 2000 pe luna. Sotia lui, Ileana, cheltuie 4000.
Intrebare: Stie Ion de existenta lui Vasile?
____

Se spune ca in armata lui Napoleon era un soldat care ii semana atat de bine incat toata lumea credea ca este Napoleon in travestit, venit in inspectie.
Normal, chestia ajunge si la urechile lui Napoleon care se hotareste sa vada cu ochii lui cit de mare e asemanarea.
Il cheama la el pe soldat, il examineaza se uita ba in oglinda, ba la soldat si in cele din urma il intreaba:
- Asculta soldat, mama ta a fost servitoare la curtea tatalui meu?
- Nu, sa traiti, tatal meu a fost servitor la curtea mamei dvs!
____

SUPER OFERTA !!! Trimite 3 capace de sicriu si poti castiga o excursie pe lumea cealalta!! Razuieste ceara de pe 3 lumanari si trimite sms la 1421 si poti castiga o inmormantare gratuita la Paris!!! Nu pierde ocazia prietene !!! Oferta Limitata in limita numarului de locuri de veci disponibile !!!
____

- Amice, ai vizitat expozitia Salonului International de Computere?
- Normal!
- Si, ce model ti-a placut cel mai mult?
- Stii computerul ala japonez, portabil, de ultima generatie? Ei, bine, langa el era un model de 18 ani, cu niste picioare superbe…
____

- Mama, unde mi-e tricoul cu Dinamo?
- L-am spalat, e afara pe sarma, la uscat.
Se duce microbistul bucuros in gradina dar gaseste tricoul pe jos, in noroi.
- Mama, de ce e tricoul pe jos?!
- Lua-i-ar d**cu' de hoti, iar ne-au furat carligele de rufe!
____

"Stăteam în bucătărie și decojeam un ou fiert. În fața mea, atent urmărind procesul, stă fiul meu de un an jumate. La un moment dat, intră soția și-mi zice:
- Lui Andrei să-i dai numai albușul, nu-i place gălbenușul.
Mă uit la fiu și mă gandesc... mi-a mancat deodorantul solid, în baie l-am lasat fără supraveghere și a ros din săpun, iar acum gălbenușul nu-i place..."
____

"Deși nu mai era nimeni în autobuz, umflata asta s-a așezat chiar lângă mine.
- Ascultă - i-am zis - sunt 40 de scaune libere în autobuzul ăsta, chiar lângă mine ți-ai găsit să te așezi?
- Du-te d**cu' de prost - mi-a zis - cine d**cu m-o fi pus să mă mărit cu tine!?"
____

Nu toata lumea uraste tiganii.
O serie de insecte, cum ar fi: mustele, paduchii si plosnitele, ii gasesc chiar foarte atragatori !
____

"Eu niciodata nu intreb 'scuzati, unde este WC-ul?'. Eu sunt roman. Singur hotarasc unde este WC-ul!"
____

Proful de geografie intreaba:
- Capitala Germaniei?
- Berlin.
- Capitala Poloniei?
- Berlin.
- Capitala Frantei?
- Berlin.
- Bravo, Adolf!
____

- Mă simt atât de singura... am nevoie de o companie... de preferat să fie una de petrol!
____

Mama isi cearta fiica de 16 ani:
- Ia exemplu de la mine. Am deja 45 dar, de 20 de ani iubesc unul si acelasi barbat...
- Hm... Imi imaginez ce taraboi va fi cand va afla tata!
____

- Alo, agentia de petrecere !
- Da domnule, ce doriti ?
- O petrecere, maine la 7:00
- Cu ce ocazie ?
- Mi-a murit soacra !
____

90% din frumusetea masculina este compusa din imaginatia feminina!!
____

Un bărbat se căsătoreşte şi vine acasă, îşi ia soţia şi soacra şi le zice:
- Fiţi atente să vă zic programul meu. Când vin acasă vreau să mănânc şi vreau să găsesc mâncarea, nici prea caldă, nici prea rece.
La care soţia: Ietete!
La care soacra: Ietete!
La care bărbatul: Nici un ietete, eu sunt bărbatul, eu comand.
- După ce mănânc, vreau să fac baie şi vreau să găsesc apa nici prea caldă, nici prea rece în cadă.
La care soţia: Ietete!
La care soacra: Ietete!
La care bărbatul: Nici un ietete, eu sunt bărbatul, eu comand.
- După ce fac baie, vreau să îmi citesc ziarul şi vreau la fotoliu să îmi aduceţi papucii de casă.
La care soţia: Ietete!
La care soacra: Ietete!
La care bărbatul: Nici un ietete, eu sunt bărbatul, eu comand.
- După ce îmi citesc ziarul, vreau să mă culc, până la 12 noaptea mă culc cu soţia, după 12 noaptea mă culc cu soacra.
La care soţia:
- Ietete!
La care soacra:
- Nici un ietete, el este bărbatul, el comandă.
____

Parintii il intreaba pe Bula:
- Vrei un frate sau o surioara?
- Nu. Ma descurc si singur cu voi!
____

"Stimate doamne!
Am obosit sa va explic la fiecare in parte raspunsurile la trei intrebari simple care va stau in cap:
1. Exista barbati adevarati?
2. Unde sunt ei?
3. De ce eu dau numai peste prosti?
Raspunsuri:
1. Barbati adevarati exista.
2. Ei au plecat la femeile adevarate.
3. Cine se aseamana se aduna."
____

Intelepciunea vine odata cu inaintarea in varsta. Moartea vine odata cu inaintarea in varsta. Prin urmare, intelepciunea este la fel de periculoasa ca si moartea!
____

- Hei, ce faci?
- Bine..
- Scuze ca te intreb dar... mananci ciment?
- Nu... De ce?
- Arati Beton...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...