miercuri, 24 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 24 Octombrie 2012

Soţia unui boxer e trezită din somn de un zgomot suspect ce vine din sufragerie. Îşi trezeşte soţul:
- Rocky, cred că cineva vrea o lecţie particulară de box...
____

- Tatal tau este Dan Diaconescu?
- Nu, de ce?
- Pentru ca arati senzational!!
____

Sotia si-a batut crunt sotul. La judecata este intrebata ce s-a intamplat:
- Mai intai m-a chemat acasa in timpul serviciului, apoi m-a dezbracat si m-a intins in pat. Iar apoi, cu un ranjet, mi-a spus ca este 1 aprilie!
____

Vecinul meu mi-a bătut la ușă disperat: "Vecine, pot să folosesc telefonul tău? Un țigan a fost călcat de o mașină pe trecerea de pietoni și sângerează abundent!"
"Păi, de ce nu folosești telefonul tău?" l-am întrebat
"Al meu n-are cameră!"mi-a zis
____

Un bucurestean se duce la un restaurant oltenesc si-i spune chelnerului:
- Nu va suparati, vreau reteta acestui sos.
- Ti-a placut atat de mult?
- Nu, dar caut un clei ca sa pot lipi doua scanduri!
____

"Eu si sotia mea ne plictisisem de viata noastra sexuala si am hotarat sa devenim creativi si sa jucam de-a doctorul si pacienta, dar ea m-a rugat ca de data asta sa dureze macar o ora, asa ca am facut-o sa stea in sala de asteptare 55 de minute!"
____

"Aseara i-a cazut un dintisor fiului meu si a inceput sa planga.
- Daca o sa-l pui sub perna, in noaptea asta va veni zana cea buna si maine dimineata vei gasi in loc o bancnota de 10 lei...ii zise nevasta-mea, ca sa-l consoleze.
Asa ca, dupa ce a adormit, m-am strecurat in camera lui, i-am luat dintele de sub perna si l-am pus sub perna mea. "
____

Anunt:
Vand sicriu second-hand. Prezinta doar cateva zgarieturi.
Numai pe interior.
____

Bunicul a înțeles că nu este așa de grav bolnav, după ce a văzut câte pastile a luat nepotul înainte de a pleca în club.
____

Astazi am picat testul de conducere auto.
- Vreau sa efectuezi o franare de urgenta, imi zise examinatorul. Imagineaza-ti ca iti iese brusc in cale un copil mic.
Se pare ca nu trebuia sa-l intreb ce culoare are...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...