sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 10 Noiembrie 2012

DOUA LUCRURI EXTREM DE DIFICIL DE REALIZAT:
1. Sa pui ideile tale in capul altuia…
2. Sa pui banii altuia in…buzunarul tau.
Cel care reuseste primul lucru se numeste…PROFESOR!.
Cel care reuseste al doilea se numeste…BUSINESSMAN!
Cel care le reuseste pe amandoua se numeste…SOTIE!
Cel care nu reuseste nici una, nici alta, se numeste…SOT!
____

- In fine, am reusit sa ma las de fumat. Imagineaza-ti, in ultima vreme, cum aprindeam tigara, cum incepea sa-mi curga sange din nas!
- Nu e nevoie sa-mi imaginez. Sa stii ca si nevasta-mea e o femeie extrem de dura.
____

De ce se dau jos din pat barbatii la mijlocul noptii ?
Rezultatele :
- sa bea apa : 5%
- sa mearga la « toaleta » : 12%
- sa mearga… acasa : 83%
____

Sotia:
- Hotaraste-te: sau eu sau berea!
- Dar… Cata bere?
____

Stiu ca nu ma place toata lumea... dar ce sa facem, nu are toata lumea gusturi bune.
____

Doi amici, vara torida, in barca la pescuit, beau bere cu lansetele in apa, fumeaza niste trabucuri ... când deodata unul din ei se opreste si zice din senin:
- Auzi ma, cred ca divortez de nevasta-mea, nu mi-a mai vorbit de o saptamâna!
- Baa, io zic sa te mai gandesti, femeie buna ca asta e mai greu de gasit...
____

"In privinta veselei, am ajuns la un compromis cu nevasta-mea.
Eu le spal si ea le lasa sa se usuce !"
____

Va place sau nu, dar cel mai bun dulap pentru haine ramane scaunul !!!
____

Un politist opreste un sofer beat.
Incheie procesul verbal, ii da o amenda si niste puncte de penalizare, la care soferul intreaba:
- Si cu astea ce fac?
- Pai... Mai strangi cateva din astea si iti iei o bicicleta...
____

Fiul, 18 ani, catre tatal sau:
- Vrei sa-ti povestesc cum a fost prima mea cursa cu automobilul, sau astepti pana maine, cand apar ziarele?
____

In drum spre teatru
- Ionele, ce ne facem, ti-ai uitat proteza acasa.
- Nu-ti face griji, draga, ca la Shakespeare si-asa nu se rade.
____

- As vrea sa-i cumpar prietenului meu, care scrie poezii, un cadou de ziua lui.
- Ce parere aveti de un cos de hartii?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...