vineri, 9 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 9 Noiembrie 2012

Un el si o ea au hotarat sa mearga la teatru. Ei se duc la casa si comanda doua bilete. Casiera:
- Pentru Romeo si Julieta?
- Nu, pentru mine si sotul meu...
____

Pictorul catre modelul sau: " In seara asta nu lucram. Ramaneti imbracata. Bem un pahar de sampanie..."
La un moment dat....
" Repede, repede, dezbracati-va ca vine nevasta-mea..."
____

Un cantaret de slagare revine dupa o absenta indelungata. La primul turneu vine o singura dama. El spune:
- Doamna scumpa, in seara asta voi canta numai pentru dvs...
Doamna:
- Dar baga mai repede ca dupa aia trebuie sa matur...
____

Romania are un trecut ingrozitor si un viitor stralucit... Si asa va fi mereu.
____

O tipa care se da foarte eleganta ii spune prietenei sale:
- Stii, eu ma schimb de 4 ori pe zi!
- Si eu am facut asa pana la varsta de 2 ani, apoi am invatat sa fac la olita!
____

Un barbat abordeaza o femeie intr-un bar:
- Domnisoara, daca ti-as oferi un milion de euro, ai accepta sa faci sex cu mine?
- Da, bineinteles.
- Dar daca as spune ca iti dau doar 10 lei?
- Ma jignesti! Ce fel de femeie crezi ca sunt?
- Asta am stabilit mai devreme, acum incerc doar sa negociez pretul.
____

- Nevasta-mea imi cere in fiecare zi bani. Azi 600, ieri 800.
- Pai ce face cu atatia bani?
- Habar n-am, ca nu i-am dat niciodata...
____

"Îmi zice într-o zi un client:
- Ospătar, mâncarea a fost delicioasă, transmite-i complimente bucătarului!
Așa că m-am dus la bucătărie și i-am spus bucătarului:
- Nea Costele, ești un bărbat frumos și șorțul ăsta te face să arăți mai slab..."
____

"Nu ştiu dacă v-am mai spus, dar sunt un tip fericit şi foarte norocos. De exemplu astăzi....am cumpărat o maşină de la un prieten de-al meu şi când am ajuns acasă şi m-am uitat mai atent prin ea, am găsit un cercel de-al nevesti-mii."
____

Bulă trebuia sa plece din tară pentru o luna.
Asa ca il roaga pe prietenul sau cel mai bun Strula sa traga putin cu ochiul la nevasta si sa-i dea de stire daca se intampla ceva iesit din comun.
Dupa doua saptamani primeste o telegrama:
- Barbatul care venea in fiecare noapte la nevasta-ta a lipsit ieri.
____

Barbatii... au rabdare sa stea ore intregi cu undita in apa, dar nu pot nicidecum rabda atunci cand femeile mai stau 5 minute in fata oglinzii.
____

Doi prieteni stau de vorba:
- De ce esti suparat?
- M-am certat cu sotia.
- De ce?
- Nu ne intelegem in legatura cu concediul. Eu vreau in Thailanda. Ea vrea sa vina cu mine.
____

Interviu de angajare
La interviul pentru angajare:
- Sunteti casatorit?
- Nu.
- Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuite sa se subordoneze…
____

"- Ce v-ar placea?, ma intreaba barmanul.
- Ce mi-ar placea?... Pai, o casa mai mare, bani mai multi si o sotie mult mai frumoasa.
- Nu, zise barmanul calm, am vrut sa zic: "Ce doriti?"
- Imi doresc sa castig la loterie, sa moara soacra-mea si copilul meu sa se nasca sanatos.
- Ce sa fie???..., zise barmanul incepand sa-si piarda rabdarea.
- Baiat sau fata... nu conteaza, ii spun.
- Domnule (enervat de-a dreptul), m-ai inteles gresit, te-am intrebat doar: "Ce vrei sa bei??!"
- Aaa... ii zic, pai de ce nu spui asa?!... Ce ai?
Barmanul:
- Absolut nimic! Sunt perfect sanatos!!!"
____

- Mamă, am împlinit 16 ani! Înseamnă că pot să mă vopsesc, să mă coafez, să mă machiez, să-mi fac un iubit...
- Știi, Fuego... nu trebuie...
____

O soţie cu centură neagră la karate înseamnă - o familie puternică, copii educaţi, o soacră cuminte şi un bărbat fidel!
____

Un emir isi aduna cele 120 de femei din harem si le spune:
- Dragele mele, sa nu va faceti reprosuri, nu este vina nici uneia dintre voi, insa voi pleca de acasa, m-am indragostit pana peste urechi de alt harem!...
____

Gigi intra intr-o librarie:
- Aveti ceva de Hemingway?
- Da. "Batranul si marea".
- Bine. Dati-mi marea.
____

Trei babute se lauda:
- Uite, zice prima, la 60 de ani n-am fost inca la dentist.
- Eu am 70 de ani si parul meu este bogat si sanatos, zice a doua.
A treia intervine:
- Uitati-va la mine! Am 80 de ani si, slava Domnului, sunt inca virgina.
____

In ciuda vechiului proverb "Nu luati problemele cu voi in pat", multe femei inca continua sa doarma cu sotii lor.
____

Barbatii cu par pe piept nu vor primi iarna aceasta subventii pentru incalzire.
____

Cam cate calorii consuma un barbat in... diverse activitati :
Scos sutienul:
- cu ambele maini: 8 cal.
- cu o mana: 12 cal.
- fara maini: 85 cal.
Pusul prezervativului:
- in timpul er*ctiei: 6 cal.
- fara er*ctie: 315 cal.
Pozitii:
- misionarul: 12 cal.
- 69 : 8 cal.
- 69 in picioare: 112 cal.
- trolley: 216 cal.
- Italian chandelier: 912 cal.
Or*asme:
- real: 112 cal.
- faked: 315 cal.
Postludiu:
- lay in bed: 18 cal.
- jump out of bed: 36 cal.
- explicatii la "jump out of bed": 816 cal.
Obtinere a unei a doua er*ctii:
- varsta intre 16-19: 12 cal.
- varsta intre 20-29: 36 cal.
- varsta intre 30-39: 108 cal.
- varsta intre 40-49: 324 cal.
- varsta intre 50-59: 972 cal.
- peste 60: cel putin 2916 cal.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...