sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 24 Noiembrie 2012

"Astazi soacra-mea a venit pe la noi si mi-a zis ca ii plac foarte mult muscatele.
Asa ca i-am dat un pic drumu' la Rottweiler..."
____

- ...Bunicuto, dar de ce ai capul asa mare? intreba Scufita Rosie.
- Pentru ca tu mi l-ai facut, cu intrebarile tale stupide!!
____

Alcool ... fiindca nici o poveste interesanta nu incepe cu :
...dupa ce am mancat vreo 15 salate....
____

Intorcandu-se de la coasa cu caruta plina, Vasile isi mana de zor calul.In faptul serii fiind isi biciuia bidiviul din ce in ce mai tare.
La un moment dat, satul de atata cotonogeala, calul se opreste in drum , se intoarce catre Vasile si, cu o privire plina de expresivitate, ii spune:
- Mai Vasile ,da-o ma-n aia ma-sii de treaba! Dai in mine ca intr-o vita. Nu te gandesti ca sunt si eu din carne, ca simt fiecare lovitura si sufar enorm. Ce dracu‘ma, Vasile!
Auzindu-si calul vorbind, ingrozit, Vasile arunca haturile din maini si o rupse la fuga peste fanete livid la fata.Credinciosul lui caine ii urma indeaproape.La un moment dat, obosit, Vasile se opri si se aseza pe o piatra.La scurt timp sosi si cainele care, gafaind, ii spuse:
- Ba Vasile , sa fiu al d*acului , ce m-a speriat calul ala cand a inceput sa vorbeasca!"
____

"Nevasta-mea a petrecut mai bine de 5 ore astazi la salonul de machiaj, pregatindu-se pentru ziua ei, apoi m-a sunat:
- Aici e o femeie superba care abia asteapta sa-si petreaca seara cu tine! imi zise.
- Pai... eu ma asteptam ca sa iau masa cu tine in seara asta, ii raspund. Dar... sigur, poti s-o aduci si pe ea!"
____

Fereste-te sa stai in spatele calului, in fata taurului si in orice parte a prostului.
____

Sotia lui Traian Basescu a fost numita amiral.
Conduce cel mai mare distrugator al Romaniei
____

O femeie are nevoie de geniu şi de o mare modestie pentru ca ceilalţi să-i tolereze inteligenţa.
Iulia Haşdeu
____

Zambetul e ca stergatorul de parbriz: nu opreste ploaia, dar te ajuta sa iti vezi de drum!
____

Bula e dat in judecata pentru ca a facut sex cu capra vecinului.
- Sunteti acuzat de cruzime fata de animale, ii spuse judecatorul lui Bula. Ce aveti de spus in apararea dvs.?
- Dom' judecator, raspunse Bula, eu daca am fu**o se cheama cruzime fata de animale... Da' el, daca a taiat-o si a mancat-o, cum se cheama?!
____

"De ziua ei, am dat-o pe soacra-mea cu barca.
Singura, fara vasle, pe Dunare la vale."
____

Ca sa obtii un credit, trebuie mai intai sa dovedesti ca o duci bine, asadar, ca nu ai, de fapt, nevoie de el.
Fiecare are propriul sistem de a obtine bunastarea - doar ca nu functioneaza.
Fiecare subaltern are stadiul sau propriu de incompetenta.
Cine plateste, acela cumpara.
Daca nu ai timp sa faci un lucru asa cum trebuie, va trebui sa investesti timp sa il faci de doua ori.
Cine are indoieli, stie sa fie convingator.
Prietenii trec, dusmanii raman.
Ca sa cureti un lucru, murdaresti altceva, insa poti sa murdaresti o multime de lucruri fara a reusi sa cureti ceva.
____

Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite, nu intelese.- Oscar Wilde
____

- Soţul este ceea ce rămâne dintr-un amant, după ce i se extrag anumiţi nervi.
(Helen Rowland)
____

Fata:
- Azi voi fi operată pe cord.
Băiatul:
- Știu.
Fata:
- Te iubesc...
Băiatul:
- Eu te iubesc mai mult!
După operație, tatăl singur în rezervă cu fiica. Ea se trezește:
- Unde e..?
- Păi nu știi cine ți-a dat inima?
Fata izbucnește-n plîns.
- Hei, glumeam... s-a dus și el pîn-la baie.
____

- Salut Sergiu! Vai, de cand nu ne-am mai vazut! Ai terminat Dreptul?
- Da, sunt licentiat!
- Bravo, ma bucur! Vreau si eu un meniu Big Mac mare…
____

Femeia care a inventat fraza: "Toții bărbații sunt la fel!" , era o chinezoaică ce si-a pierdut soțul prin mulțime!
____

Nepotelul catre bunica:
- Bunico, tobele de la tine au fost cel mai frumos cadou de Craciun.
- Cum asa? , se bucura bunica.
- Pai da, mama-mi da cate cinci lei ori de cate ori vreau sa ma joc cu ele.
____

Barbatii afirma ca, noi, femeile iubim banii.. Voi chiar nu vedeti cu cata bucurie ne descotorosim de ei?
____

Reduceri masive la Petrom de Black Friday: benzina s-a scumpit cu doar 10 bani!
____

Se ducea Lutu dimineata trecuta la Gigi Becali:
- Domnul Becali, treziti-va, e 6!
- Cum, ba, ne-au mai dat unul?
____

E politically incorrect sa spui ca e Black Friday. Corect se spune ca e African-American Friday.
____

Cum se saluta steliștii? Give me five!
Care e animalul preferat al steliștilor? Cincila.
Ce oraș visează să viziteze steliștii? Cincinnati.
Care e site-ul favorit al steliștilor? HI5.
Clădirea preferata? Pentagon
Povestea preferata? 5 pâini, de Ion Creanga
Emisiunea preferata: Ceaiul de la ora 5
- Melodia preferata a stelistilor ? Mambo nr. 5.
- Cine a concertat joi seară pe Arena Naţională? Direcţia 5!
- filmul preferat al stelistilor : Al 5-lea element.
- telefonul preferat : iPhone 5
- nota preferata la scoala : 5
- degete la o mana : 5
- steaua : 5 colturi
____

Am aflat ca una dintre ofertele Black friday este bormasina .
Pentru linistea somnului tau si al familiei tale , du-te si cumpara tu bormasina inaintea vecinului tau !
____

Suporterii Stelei vor sarbatori dupa meciul cu Stuttgart in Piata Universitatii...
Vinerea Neagra.
____

- Cate colturi are o stea?
- 5.
- Dar in plasa?
____

Nevasta-mea il intreaba pe fiul nostru.
"Ia spune, ti-a placut azi cu tati la gradina zoologica"?
"Nu prea"- zice fiu-miu "A fost plictisitor"
"Plictisitor?!" De ce?? il intreaba.
"Pai mami, in afara de niste cai care alergau in jurul unei piste, n-am vazut altceva..."
____

La inceput, studentul nu intelege nimic la facultate, dar pe urma se obisnuieste...
____

Î: - Care e secretul unei căsnicii perfecte?
R: - Să nu te prindă.
____

Î: - Cărți despre ceea ce vor femeile?!?
R: - Cărți de credit.
____

Azi dimineata am luat-o dintr-o data la fuga din supermarket. Vazandu-ma, umflatul ala de paznic - dupa mine.
Dupa ce l-am alergat in jurul parcarii de vreo cateva ori, m-am hotarat in sfarsit sa ma opresc. Atunci el ma prinse de guler si, abia tragandu-si sufletul, imi zise:
- Deschide-ti geaca imediat!...Asa ca m-am descheiat larg la fermoar si i-am zis:
- Uite, prietene...nu am nimic!
- Atunci de ce dracu‘ ai fugit?! ma intreba el, inca gafaind.
- Pentru ca m-am gandit ca nu ti-ar strica si tie putin sport...
____

Am intrebat-o pe nevasta-mea intr-o zi ce cadou si-ar dori de Craciun.
- Nu stiu...mi-a raspuns.
Asa ca, a doua zi, m-am dus prin spatele blocului, am gasit o bucata de tabla ruginita, am luat-o si am pastrat-o pana in ziua de Craciun.
- Ce-i asta?! ma intreba ea.
- "Nu stiu", i-am raspuns.
____

Bărbați singuri după o relație: ăia care s-au întors la neveste.
____

- Va rog sa nu va miscati! As vrea sa va uit asa cum sunteti...
____

Cand un prieten iti da un biscuit ii zici "Multumesc!".
Dar cand iti da cel mai bun prieten un biscuit il intrebi "Ce ai pus in el?".
____

Psihiatrul catre pacientul sau:
- Daca tratamentul meu nu te ajuta sa scapi de cleptomanie, fa-mi si mie rost de un laptop.
____

Sala plina de lume, asteptand sa fie consultata. Intr-un tarziu apare asistenta si cheama urmatorul pacient:
- Unde este pacientul care avea nevoie de un nou bandaj?
- A plecat. Intre timp i s-a vindecat rana.
____

Un ospatar se afla intr-o clinica pe masa de operatie. La un moment dat intra echipa de doctori, care urma sa-l opereze si el recunoaste un medic de la localul unde muncea:.
- D-le doctor, zice el, va rog sa ma ajutati.
- Imi pare rau, raspunde doctorul, dar nu este masa mea.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...