vineri, 2 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 2 Noiembrie 2012

Tatal ii spune fiului:
- Gata, s-a terminat cu distractia. De maine te duci la munca. Doar n-o sa ne intretina maica-ta pe amandoi!
____

92 % din convorbirile telefonice ale romanilor sunt palavrageala aiurea, anunta Serviciul Roman de Informatii!
____

Mă trezesc de dimineaţă ş-o văd pe nevastă-mea pe marginea patului
cu ochii negrii.
"Ce naiba s-a întâmplat cu tine?" o întreb.
"Asta se întâmplă când bei 10 beri." îmi răspunse ea.
"Prostii," îi zic, uitându-mă în oglindă, "am băut 10 beri şi faţa mea n-are nimic".
____

"Aș vrea să privesc în ochi femeia care zice că bărbații sunt porci și s-o întreb:
- Femeie, te f*ti cu porcii?"
____

I-am cumpărat nevesti-mi o geacă din piele de elefant.
"Ești culmea! Doar ți-am spus că vreau o geacă din piele de leopard!!"
"Îmi pare rău, iubito, dar nu sunt leoparzi așa mari..."
____

Opinii sincere despre căsătorie...:
“Dragostea te va găsi, chiar dacă încerci să te ascunzi de ea. Eu tot încerc să mă ascund de când aveam 5 ani, dar fetele mă găsesc orice-aş face” – Bobby, 8 ani
“Nu mă grăbesc să mă îndragostesc. Clasa a IV-a mi se pare suficient de grea” – Regina, 10 ani
“Dragostea e o prostie, dar s-ar putea să o încerc din când în când” – Floyd, 9 ani
____

- As mai vrea la Paris!...
- Ai mai fost?
- Nu, dar am mai vrut...
____

- Nu mai cantati, duduie?
- Nu, mi-a intrezis medicul! raspunde femeia.
- Aaaa, uitasem ca e vecin cu dumneavoastra...
____

"Nevasta-mea a vazut azi o farfurie zburatoare. Ea este acum la spital, sa-i puna cateva copci, iar eu sunt arestat pentru violenta domestica."
____

Soferul unui Matiz a fost amendat deoarece circula cu automobilul intre doua linii continue!
____

7 lucruri pe care nu le înveţi la şcoala de şoferi
În timpul şcolii nu-ţi zice nimeni că în cel mult un an de când îţi iei permisul, nu vei mai conduce cu mâinile la “zece şi două” ci vei conduce “sportiv” cu o mână la 12 şi cu una pe schimbător, înclinat spre dreapta, sprijinit pe cotieră.
În timpul şcolii instructorul nu-ţi explică adevărata semnificaţie a semaforului. La verde se trece, la galben “hai că încă mai merge” şi la roşu “repede-repede că de-abia s-a pus”.
În timpul şcolii eşti învăţat să mergi uşor, preventiv. Nu-ţi spune nimeni că în scurt timp după ce vei avea bucata de plastic în portofel vei fi regele şoselelor şi-i vei da blănel prin oraş că nimeni nu e la fel de important ca tine. Tu te grăbeşti.
În timpul şcolii, instructorul nu te lăsa cu muzică pentru că îţi distrăgea atenţia şi trebuia să fii atent la drum. Lasă că recuperezi tu cu Dacia ta tunată, cu geamuri fumurii şi bass în portbagaj. Geamurile lăsate şi maneaua la maxim ca să impresionezi femeile.
În timpul şcolii, instructorul te învăţa la semafor să aştepţi răbdător să se facă verde. Dar nu ţi-a zis nimeni că semaforul este locul perfect de a agăţa tipe prin claxon sau de a polua fonic turându-ţi motorul de 1.5 Diesel (ca să nu consume mult) poate-poate pensionarul de lângă se încumetă la o liniuţă.
În timpul şcolii, tot instructorul te învăţa că benzile se ocupă în ordine de la dreapta spre stânga, dar ce ţi-a ascuns parşivul e că pe stânga se merge cel mai repede. Şi cum tu mergi cel mai repede că te grăbeşti (vezi punctul 3), nu contează că eşti în oraş sau pe autostradă, nimeni nu este mai important decât tine ca să-şi permită să te depăşească.
În timpul şcolii ai fost învăţat regulamentar să porţi centura. Ce n-ai aflat e că centura îţi provoacă iritaţii şi câteodată şi vânătăi dacă stă prea strâns pe lângă tine. Mai bine n-o pune deloc, că doar mergi “până aici, aproape”.
____

Dupa alegeri, vizita prezidentiala la un sanatoriu.
- Știi cine sunt? intreaba Basescu.
- Nu! raspunde sincer nebunul
- Sunt presedinte al acestei tari.
- Lasa ca te vindeca astia in doi timpi si trei miscari, cand am venit eu, credeam ca sunt Imparatul Japoniei
____

Uraganul Sandy a fost grav afectat de casa lui Chuck Norris.
____

Elena Udrea a trimis deja un colet cu pantofi cu toc pentru sinistratele din New York
____

Presa fidelă lui Romney a catalogat uraganul Sandy drept o manevră scandaloasă a administrației prezidențiale actuale de a distrage populația de la adevăratele probleme ale țării.
____

Uraganul le-a răpit brokerilor din New York agoniseala de o viață a altor oameni.
____

Mai mulți moldoveni și-au scos corturile și stau în fața caselor de când a început uraganul în America, sperând că poate va bate vântul spre România și le va aduce și lor uraganul niște dolari sau măcar niște Big Mac-uri.
____

Șeful ISU New York a făcut un apel la populație să nu mai bea cu uraganul la picioare în timp ce militarii scot apa din case.
____

Văzând ce succes a avut Sandy în America, chinezii s-au apucat să facă uraganul Sandibas.
____

Ce invidioși și americanii ăștia. Au văzut că au avut musulmanii succes cu Suleyman la români și-au venit și ei repede cu Sandy, dar degeaba.
____

O grupare teroristă formată din stomatologi ieșeni a revendicat deja atentatul cu uragan asupra New York-ului.
____

România, pregătită să trimită ajutoare; Statele Unite, pregătite să repatrieze ajutoarele contra a 300 dolari/bucata.
____

Gigi Becali va construi 200 de zgârie-nori la Vadu Roșca pentru sinistrații din New York.
____

Uraganul Sandy l-a luat prin surprindere pe Bruce Willis, acesta fiind pregătit doar pentru situații de asteroid.
sursa: kamikaze. ro
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...