vineri, 16 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 16 Noiembrie 2012

Cînd cel mai bun actor e votat de profesioniștii din breasla sa, se-alege c-un Oscar.
Cînd cel mai bun actor e votat de către toată lumea, se alege c-un mandat.
____

- Viata nu mi-a oferit prea multe bucurii pana acum. De la scoala m-au dat afara. De muncit, nu prea mi-a placut, de cersit - mi-a fost rusine. Asa ca am vrut sa ma razbun pe toata lumea si m-am apucat de furat...
- Cum s-ar spune, esti un hot!...
- Eu?!... Nici vorba. Sunt politician.
____

Doi tipi discutau:
- Sti care-i deosebirea dintre nenorocire si catastrofa?
- Da’ ce, nu-i acelasi lucru?
- A, nu! Dumneata te uiti la tv? Sti candelabrul ala urias de cristal din Camera Deputatilor? Daca asta ar cadea pe politicieni, ar fi o catastrofa, nu?
- Da, si?
- Nenorocirea e ca nu cade…
____

- Parca voiai de acum trei ani sa divortezi.
- Da, dar pentru ca avem trei copii am mai asteptat un an pana am mai facut unul ca sa-i putem imparti.
- Si?
- Si nevasta-mea a nascut gemeni.
____

Doi nemţi discută într-un showroom:
- Ce-i asta... Dacia Duster?
- Duster... da, se pare că e o maşină ...
- Românească, nu?
- Da... cred că e românească.
- Bună, nu? Gardă înaltă, cauciucuri groase ?
- Mda ...
- Măăă, ce ţi-e şi cu românii ăştia! Ar face orice numai să nu-şi repare drumurile ...
____

Bula catre parintii lui:
- Daca nu mergeti cu mine la circ, am sa povestesc la toata lumea cat castiga tata si cati ani are mama.
____

Anunt:
Cine n-are loc de mine, nu are decat sa stea inghesuit!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...