vineri, 23 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 23 Noiembrie 2012

Scotianul citeste o carte si din cand in cand stinge lumina.
- Ce faci? - intreaba sotia.
- Sa intorci paginile se poate si pe intuneric...
____

"Nevasta-mea are tatuata o balena pe burta.
Inainte era delfin..."
____

Dacă România ar conduce Uniunea Europeană, ar vinde la particule vechi acceleratorul de la CERN.
____

Cateva intrebari stupide:
1.- Te-ai tuns?
- Nu, imi creste parul invers!
2.- Esti acasa?
- Nu. Am carat fixul cu mine pana in China!
3.- Tu esti ala/aia din poza?
- Nu, e Obama.
4.- Ai venit?
- Nu, vorbesti cu clona mea!
5.- M-ai sunat?
-Nu, telefonul meu are propriul creier.
6.- Ti-e frig?
- Nu, e un dans nou!
____

Vamesul: Trebuie sa va prelungiti pasaportul!
Blonda: Pacat, are un format foarte convenabil pentru poseta mea...
____

"Tocmai mi-a spus doctorul ca mai am doar 3 zile de trait.
Practic, asta e o amenintare cu moartea, dat fiind faptul ca m-a prins in pat cu nevasta-sa."
____

Inna nu a călcat niciodată într-un salon de înfrumuseţare. Asta pentru că niciunul nu e la nivelul Photoshop-ului.
____

Avem 4 personaje foarte cunoscute: Fiecare, Cineva, Oricine si Nimeni.
Trebuia efectuată o muncă importantă şi au rugat pe Fiecare să ia parte.
Fiecare era convins că Cineva se va ocupa, Oricine ar fi putut să o facă, dar Nimeni nu a făcut-o.
Aflând acest lucru, Cineva se supără, pentru că responsabilitatea revenea la Fiecare.
Fiecare credea că Oricine ar putea să o facă, dar Nimeni nu-şi dădea seama că Fiecare se sustragea.
La sfârşit, Fiecare critică pe Cineva, în timp ce Nimeni nu făcuse ceea ce Oricine ar fi putut să facă.
____

Î: -Ați ținut post?
R: -Deocamdată, pot să spun că nu este un post ocazional pentru că divulgaritatea umanistică a unui om s-ar putea retușa pe un blastom al nonșalanței nonconformistice întru Jean Calvin, numai că această republistică interumană s-ar putea repudia pe un anumit tronson umanitar. Aș vrea ca totul... în această zi a unui prohod pe care divinitatea interumană se putea codifica, o împărtășanie pură s-ar putea restructura pe un anumit disconfort plurirenascentistic umanitar. Eu am venit ca să confirm, sunt într-o urbanistică, într-o cazuistică medicală a unui univers transvers și am luat o Sfântă Împărtășanie într-un situs inversus, într-un nonșalant nonconforist sub Jean Calvin. Și nu știu dacă dumneavoastră aveți pledoaria ca să-mi oferiți această continență parasinusoidală pe care, niciodată, acest univers situs inversus s-ar putea reconstitui.
sursa: youtube.com
____

Bulă se însoară şi, după ceva timp, se întîlneşte cu vechii lui prieteni, care îl întreabă:
- Băi Bulă, cum e nevastă-ta?
- Cum să fie, este marfă, doar că este cam somnoroasă. De cîte ori ieşim pe stradă, cînd vede un bărbat bine, ea mereu spune: "Mamă, ce m-aş culca cu ăsta".
____

Seara, tarziu, calul vine de la munca campului:obosit, batut, chinuit, murdar, etc.
Porcul il priveste si spune:
- Mai, calule, ma uit la tine asa, esti vai de steaua ta, mai! Te trezesti dimineatza, mananci o mana de paie amarata, muncesti pana te ia d*acu, te bate ala, te chinuie, te calareste, auzi ba?...vai de capul tau, ma! Ia uite-te la mine: ma trezesc cand vreau, mananc cand vreau si numai bunatatzi, dorm cand vreau... ia uite ce gras si frumos sunt, mai calule!
La care calul ii spune:
- Auzi, mai porcule? Ma uit la tine, ma, si parca nu esti ala de anul trecut...
____

În timpul postului, firmele de mezeluri renunţă la cele 3 procente de carne din produsele lor...
____

Pentru un barbat e mai dificil sa ii ia un cadou sotiei, decat sa isi ia sotie...
____

Trebuie să învăţaţi să rîdeţi. Pentru a ajunge la umorul de calitate, nu vă mai luaţi prea mult în serios.
Hermann Hesse
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...