luni, 26 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 26 Noiembrie 2012

- Tinere, ceri mâna fiicei mele ? Înţeleg că ai viitorul asigurat.
- Dacă ea nu m-a păcălit, da...
____

Dialog intre doi tineri casatoriti. Ea zice:
- Draga, mi-e rusine de felul cum traim. Mama ne plateste chiria, matusa ne cumpara haine, iar sora-mea ne cumpara alimente. Asa nu se mai poate.
- Ai dreptate, draga, replica el, fratii tai ar putea si ei sa ne trimita ceva bani
____

- Suntem doar de doua saptamani casatoriti si tu stai ore intregi in carciuma.
- Nu fii necajita, draga mea, este normal sa fie asa. Nu-ti dai seama de cat timp am eu nevoie ca sa povestesc la toata lumea cat de fericiti suntem?
____

Popescu se intoarce pe neasteptate acasa si-si gaseste nevasta cu un barbat strain in pat.
- Ce se intampla aici, striga sotul furios, cine e asta?
Ea se intoarce spre cel din pat si zice.
- Ai dreptate. Cine esti dom'le si cum te cheama?
____

Sotia isi suna sotul la birou:
- Gicule, te rog sa cumperi o cursa de soareci in drum spre casa.
- Bine, dar doar am cumparat una ieri.
- Da, dar eu am nevoie de una goala.
____

Un tip vine acasa de la serviciu si observa cu stupoare ca in gura dobermanului sau era iepurasul vecinilor.
- Vai!!! Ce ma fac??? Astia ma vor uri pe veci de acum inainte!
Ia iepurasul din gura cainelui il duce in casa, ii sufla in gura, il apasa pe piept, nimic! Iepurasul era mort. Se gandeste sa-i faca o baie si sa-l lase in cusca lui in speranta ca vecinii vor crede c-a murit din cauze naturale.
Zis si facut!
A doua zi vine de la serviciu si vecinul ii spune.
- Stii c-a murit Pif?
- Aaaaa... pai... cum... ce s-a intamplat???
- Vecine, s-a intamplat un lucru foarte curios. Noi l-am gasit mort in cusca, l-am ingropat, numai ca a doua zi cineva l-a dezgropat, i-a facut baie si l-a bagat inapoi in cusca!!
____

Î: - Sexul după înmormântare e normal?
R: - Da, dar atenție, dacă e văduva, nu răposata.
____

Noua mea prietena se lauda ca e actrita.
Nu stiu de ce, dar am impresia ca joaca teatru...
____

Dacă femeia ascultă fără să te întrerupă, nu trebuie s-o trezeşti!
____

- Trebuie sa luati aceste pastile pana la sfarsitul vietii.
- Dar domnule doctor, aici scrie ca trebuie luate timp de doua luni!
- Si eu am spus altceva?
____

- Cum derutezi o blondă?
- O pui să numere treptele unei scări rulante.
____

"Colegului meu i s-a părut distractiv să-mi găurească prezervativele.
Azi se văita că prietena i-a rămas gravidă.
...Parcă nu mai era așa distrat..."
____

4 vesti groaznice:
1. Astazi nu este vineri.
2. Nici maine nu este vineri.
3. Nici macar poimaine nu este vineri!!!
4. Si nici raspoimaine nu este vineri !!!!!!!!!!!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...