duminică, 25 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 25 Noiembrie 2012

- Știi ce-am făcut ieri când am vrut să îmbrățișez cea mai simpatică persoană din lume?
- Nu.
- Am spart oglinda.
____

Om care sa stea la sedinta cu parintii pe clasa
ROG SERIOZITATE
Am nevoie pana luni de un om, trebuie sa para de minim 30 ani, maxim 50 si trebuie sa zica ca e unchiul meu. Daca e mai batran poate zice ca e bunicul meu.
Trebuie luni la 18.00 sa fie prezent in Bucuresti la colegiul Cantemir Voda (detalii pe pm) si sa stea 1 ora/1 jumate la sedinta cu parintii. Am 15 lei, mai pot face rost de maxim 10 deci 25 lei pe treaba asta.
Sursa:  http://forum.computergames.ro/90-oferte-munca-prestari-servicii/897046-om-care-sa-stea-la-sedinta-cu-parintii-pe-clasa.html
____

Un poliţist încearcă să oprească un automobil. Dar ignorând semnalele, maşina îşi continuă drumul, aşa că poliţistul trage un foc şi îl răneşte pe şofer. După încă o împuşcătură îl răneşte pe pasagerul din dreapta. Apropiindu-se de automobilul oprit, el strigă:
- Bine că te-ai oprit! A treia oară nu mai trăgeam in aer.
____

Ileana vine acasa de la policlinica:
- Gheorghe, stii, ceea ce timp de 30 de ani am crezut ca e orgasm, in realitate este astm bronsic !
____

- În ultimul timp te văd foarte prost dispus. Ai probleme?
- Am aflat că în curând voi fi tată.
- Şi ce e rău în asta?
- Nevastă-mea nu a aflat încă.
____

Din notițele unui psihiatru:
„Pacienta plînge continuu. Ar putea fi un semn de decepție.”
„Pacienta prezintă simptome evidente de decepție încă de cînd mi-a devenit pacientă, din 1994”.
„Nu aveam motive de îngrijorare, întrucît pacienta nu s-a mai sinucis anterior”.
____

O femeie apreciaza compania unui barbat, mai ales daca acesta este proprietarul companiei.
____

- Eşti atât de drăguţă când eşti supărată...
- Continuă să mă enervezi şi am să devin superbă!
____

- Sportul practicat de tinerii care (inca) nu lucreaza, someri, este baschetul.
- Sportul practicat de cei care de-abia au inceput sa lucreze, de obicei, muncitori necalificati, este fotbalul.
- Sportul practicat de muncitorii calificati, in cadrul iesirilor in echipa, este bowlingul.
- Sportul practicat de manageri este tenisul.
- Sportul practicat de seniori manageri si directori este squash. (nu in Romania)
- Sportul practicat de presedintii de companii este golful.
Concluzie:
Cu cat urci mai mult pe scara profesionala, cu atat bilele sunt mai mici.
____

Doi prieteni vechi din Bucuresti, se intalnesc si unul din ei spune celuilalt:
- Ai auzit ca Gelu din somer a ajuns...bancher?
Celalalt raspunde:
- Hmmm? Serios?
- Da, a terminat cu somajul si acum doarme noaptea in parc pe... banca!!!
____

- Draga, ar trebui sa mai iesim, sa ne mai distram si noi putin.
- De acord, draga mea. Apropos, daca te intorci tu prima acasa, lasa lumina aprinsa pe hol.
____

- Daca nu e mancarea gata in cateva minute, ma imbrac si ma duc la restaurant.
- Mai asteapta, te rog, zece minute.
- De ce? E mancarea gata?
- Nu, ma imbrac si eu si vin cu tine.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...