marți, 20 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 20 Noiembrie 2012

O blondă își sună o prietenă:
- Dragă, azi noapte am dormit la un hotel și acum sunt disperată pentru că nu pot ieși din cameră!
- Cum așa?
- Păi, camera are numai trei uși, și una duce în baie, una duce în dulap și una care are pe mâner un semn pe care scrie "Nu deranjați"!
____

Anul trecut domnul Marko Bela spunea ca si copiii etnici romani ar trebui sa invete limba maghiara, adica limba domnului Marko.
Cum vad eu asta.
La ora de anatomie profesorul scoate dintr-un borcan cu formol si incepe sa explice elevilor. ,,Dragi copii aceasta este limba domnului Marko Bela, este o limba maghiara, si sunt bucuros ca pot sa o prezint.
____

Doctorul către milionarul ce tocmai și-a rupt mâna.
- Trebuie să punem ghips.
- Care ghips mă, ce eu la tine îs un sărăntoc oarecare... Plătesc cât spui, dar pune Marmură de Rușchița.
____

Bula, in prima lui zi la scoala.
Invatatoarea intreaba un baietel: Tu cum te numesti?
- Mihai, raspunde acesta.
- Dar nu Mihai Viteazul.
- Nu, doamna invatatoare.
- Dar tu, catre un alt baietel, cum te numesti?
- Stefan, doamna.
- Dar nu Stefan cel Mare.
- Nu, doamna invatatoare.
- Dar tu cum te numesti?
- Mircea.
- Dar nu Mircea cel Batran.
Bula, indignat, o intreaba pe invatatoare.
- Dar dumneavoastra cum va numiti, doamna invatatoare?
- Maria ma numesc.
- Dar nu cea sfanta.
- Nu, nu cea sfanta.
La care Bula:
- Ei, copii, v-am spus eu ca-i c*rva.
____

Cand Chuck Norris a ajuns la Paris, Turnul Eiffel a facut o poza cu el.
____

Un băiat face cunoștință cu o fată, în cele din urmă, într-o seară fata îl cheamă la ea acasă. Intră în camera ei, se încep mângâierile. Fata:
- Sstttt… la mine părinții îs acasă, să nu–i trezim, tata lucrează în forțele Antitero, iar mama e căpitan în DIICOT, și ar fi bine să nu-i deranjăm.
Băiatul se gândește: ”Doamne, unde am nimerit??”
Continuă ei mângâierile, îi cam luase deja valul și fata iarăși:
- Ssst… Te rog mai încet în camera de alături doarme fratele meu, care nu demult s-a întors din Afganistan.
Băiatul deja speriat bine de tot, se gândește: ”Huuu… trebuie să mă rețin, aici e periculos”… Fata însă cochet îl liniștește:
- Dragule, dar vrei să ai o seară de neuitat?
- Daa!! – zice tipul excitat.
- AJUTOR!!!! MĂ VIOLEAZĂ!!!
____

La ce varsta e indicat sa ii spun cainelui meu ca e adoptat?
____

Daca marele Columb ar fi avut o comisie de experti, probabil ca si acum ar fi fost tot in port. (Arthur Goldberg)
____

Intr-o zi, regele calare prin imparatia sa. La un moment dat, a intalnit un taran, care semana perfect cu el. Regele il intreaba:
- Spune, omule, mama ta n-a lucrat la palat?
- Nu, Maiestate. Insa tatal meu, da!
____

Ion si Maria si-au cumparat masina. In prima zi, se urca la volan Maria si intra in primul stalp.
- Esti o proasta! tipa Ion. Faci numai tampenii!
- Lasa, ca si tu ai spart ieri borcanul cu zacusca...
____

10 "Cugetari" ale participantilor la BAC
1. Marea Neagra este o mare foarte mare care contine mult petrol de unde ii vine numele de marea neagra deoarece petrolul este negru. In marea neagra traiesc multi pesti precum rechinii delfinii si calutii de mare precum si cel mai important peste balena renumit pentru grasimea sa de care se bucura tara noastra pt ca untura de balena e foarte scumpa si din ea se face renumitul ulei de balena cunoscut pe plan mondial.
2. Poetul canta satul de care nu te mai poti desparti odata ce l-ai parasit.
3. O padure virgina este o padure in care mana omului n-a pus niciodata piciorul.
4. Dupa moartea parintiilor sai, Creanga si-a trait viata in continuare pana in ultimii ani ai vietii lui.
5. Toma Alimos se razbuna pe boierul Manea care l-a ranit mortal pe la spate cu ajutorul lasitatii..
6. Caragiale este autorul schitelor si nuvelelor sale, ca sa nu mai vorbim de teatru.
7. In fabula autorul descrie releatiile sexuale intretinute de oameni. insa el foloseste animalute in descriere. in fabula bivolul si cotofana el arata cum o pasarica si un bivol faceau sex, iar un caine pofticios din fire vrea si el dar bivolul nu era homosexual asa ca nu accepta , iar catelul se oftica....................(scrisa la simulare 2006) = SIMULARE DE BACALAUREAT.
8. Stefan cel mare era un barbat bine imbracat la costum venea de la un razboi cu o mana in ghips pt ca cazuse de pe cal
9. Profesoara:'Sa scrieti cu majuscule'.
Eleva:'Daca nu avem majuscule putem sa scriem cu pixu...' ?
10. ... in timpul razboiului secular care a durat 30 de ani...
____

Scutecele şi politicienii sunt lucruri care trebuiesc schimbate foarte des. Din acelaşi motiv.
____

Chuck Norris si-a anulat propria inmormantare.
____

- Ospătar, de ce ţii mîna pe friptura mea?
- Pentru că nu vreau s-o adun iar de pe jos. Ştiţi... alunecă.
____

Ştim totul despre creierul uman, în afară de modul în care funcţionează.
____

"Eu si prietena mea suntem atat de diferiti. Eu exist, dar ea nu!"
____

- Ce poate fi mai rău decât alfabetul chinez?
- Alfabetul chinez Morse.
____

" Dragostea este efortul pe care il face un barbat pentru a se multumi cu o singura femeie. "
Paul Geraldy
____

Daca si dupa 8 beri ti se pare urata, renunta! Pe bune!
____

"Nevasta-mea mi-a zis ca o sa ma paraseasca.
Dar inainte de asta... o sa se asigure ca soldul meu e de 0 lei.
Ce dragut din partea ei sa-mi plateasca toate creditele."
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...