joi, 8 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 8 Noiembrie 2012

- Care este singurul mod prin care ii poti da sotiei mai multa libertate?
- Ii largesti bucataria.
____

Finala Campionatului European de fotbal. Toate locurile sint ocupate, in afara de unul. Apare un tip si-l intreaba pe cel care statea linga:
- E liber?
- Da, raspunde tipul.
- Nu pot sa cred... cit de nebun trebuie sa fii ca sa ai un asemenea loc si sa nu vii la meci?!
... - Adevarul e ca si locul asta e al meu, spune cel de alaturi. Trebuia sa vin cu sotia mea, am fost la toate campionatele incepind din 1982, de cind sintem casatoriti. Din pacate, ea a murit.
- Si nu ati gasit pe nimeni sa va insoteasca, un prieten, un vecin?
- Nu, sint toti la inmormintare...
____

Doua batrane pe banca din fata blocului:
- Ileana, iti amintesti cand eram tinere si frumoase, mai ales eu? Iar acum suntem batrane si urate, mai ales tu!
____

Par fals, unghii false, sani falsi, c.ur fals, bronz fals, iar voi, fetele, vreti un barbat adevarat ?
____

Ea: – A trecut ceva vreme de când mi-ai adus flori ultima oară.
El: – Ce vrei, dragă, au pus paza la cimitir…
____

Soţul intră în cameră şi-i spune soţiei:
- Mă duc la bar, ia-ţi geaca pe tine!
Soţia, nespus de fericită că e băgată în seamă:
- Asta înseamnă că mă iei cu tine iubitule?
- Nu, opresc căldura.
____

Doua batrane stau la taifas pe banca din fata scarii :
- Ioneasco, am auzit ca ti-a venit neopotelul in vizita !
- Da, a venit, este deja o saptamana de atunci.
- Si isi ajuta bunicii ?
- Ajuta. Ieri, spre exemplu, ne-a ajutat sa ne bem pensiile pe luna asta...
____

Bineinteles ca vorbesc singura, pentru ca din cand in cand trebuie sa am si discutii cu persoane inteligente...
____

Nimic nu e mai rau decit o femeie, chiar daca... e buna.
(Menander)
____

Cind o femeie nu vorbeste... sa n-o intrerupi pentru nimic in lume.
(Enriyeu Castaldo)
____

Trei tipuri de barbati nu inteleg femeile: barbatii tineri, barabtii de virsta mijlocie, si barbatii batrini.
(Irisches Sprichwort)
____

Exista femei carora nu le place sa faca sa sufere mai multi barbati in acelasi timp, asa ca prefera sa se dedice unuia singur : acestea sunt femeile fidele.
____

Asistenta: Ati vazut ca in ultima vreme au venit pe lume foarte multi gemeni ?
Doctorul: Pai, dupa cum merg lucrurile in tara noastra, probabil ca le e frica sa vina pe lume singuri!
____

Grecia n-ar fi ajuns niciodata in situatia asta daca Atena n-ar fi cheltuit ca Sparta.
____

"Prietena mea m-a părăsit pentru un tip din nu stiu ce cult Indian... Oricum, el o va trata mai bine... ei se închină la vaci."
____

Martorul: a vazut tot, dar degeaba.
Expertul: nu a vazut nimic, dar stie tot.
Judecatorul: nici nu a vazut, nici nu stie, insa da sentinta.
____

Compozitorul catre editor:
- Am lucrat doi ani la acest cantec de leagan.
- Da?
- Daa... De cate ori ma apucam de lucru mi se facea somn.
____

Un scriitor catre prietenul sau:
- Operele mele sunt acum citite de un numar dublu de cititori...
- Te pomenesti ca te-ai insurat...
____

Care este deosebirea dintre teatru si parlament?
In teatru actorii buni sunt prost platiti...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...