luni, 19 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 19 Noiembrie 2012

Vine soțul beat acasă.
- Pe unde umbli derbedeule? – îl întreabă nevastă-sa.
- Nu ai să mă crezi. Mergeam pe drum și când acolo mă lovește o mașină, nici nu reușesc să mă ridic de jos că asupra mea se năpustește un cal și mă lovește cu copita în plină figură. După 15 minute, când mi-am revenit, dau să mă ridic și un avion mă lovește cu aripa…
- Mdaaa… mă dobitocule, altă poveste mai reală, nu ai găsit?
- Dacă nu mă crezi, întrebă-l pe supraveghetorul de la parcul de distracții.
____

Merge o blondă pe stradă, iar un sân îi atârnă înafara sutienului. Trecătorii se uită cu interes, dar nu zic nimic, ci doar un domn mai în vârstă se apropie de ea și-i zice:
- Domnișoară nu vă este rușine să apăreți în așa hal pe stradă?
Se uită blonda la sâni și strigă:
- Aoleu, am uitat copilul în autobuz.
____

Sotul meu este un erou. A trecut prin doua razboaie. A obosit. Si-a inchis calculatorul si s-a dus la culcare.
____

Profesorul de mate:
- Copii, anul acesta clasa sta foarte prost la mate. Cred ca 90% vor ramane corijenti la mate...
- Dar dom`profesor, nici nu suntem atatia...
____

Doua blonde :
– Auzi fata, ai auzit de Porsche-ul ala care ajunge de la 0 la 100 de km in 4 sec?
– Cum vine asta fata, adica daca e drumul drept si liber pot sa ajung de la Galati la Bucuresti in 8 secunde?
____

Parintii si copiii stau la masa. Unul din copii pune intrebari din cinci in cinci minute la care tatal ii raspunde cu "nu stiu, draga". Mama enervata:
- Ionele, nu mai pune si tu atatea intrebari...
La care tatal:
- Lasa-l, draga, ca altfel nu invata nimic...
____

Copiii s-au dus cu clasa sa vada curtea unui taran dupa care a trebuit sa scrie o compunere despre ce au vazut. Ionel scrie in compunerea sa: "Am fostcu copiii in curtea unui taran unde am vazut caini, porci, gaini si rate. Toate animalele erau vesele si sanatoase. Numai cocosul era bolnav, ca trebuiau sa-l duca gainile pe spate...
____

- Tata, este adevarat ca a.n.al este un cuvant urat?
- Da, dar de ce ma ntrebi?
- Daca-i asa, atunci d-na profesoara te-a jignit rau de tot.
- Cum asa?
- Cand a citit compunerea, pe care mi-ai facut-o tu, a zis:"Ce a.n.alfabet a scris compunerea asta?
____

Fetita mergea cu trei inghetate in mana. La un moment dat ii cade o inghetata din mana. Ea zice:
- Tata, inghetata ta a cazut pe asfalt...
____

- Mami, stii cata pasta de dinti se afla intr-un tub?
- Cata, puisor?
- De la un capat de canapea pana la celalalt capat si inapoi.
____

Traian Basescu zis OZN: Omul care a Zapacit o Natiune!
____

Culmea îndraznelii: sa inviti pe cineva la masa.
Culmea tupeului: sa accepte.
____

Dilema lui Bula: sa mor acum de frig, sa mor la vara de foame...
____

Nu va fie frica de femeile inteligente. Cand se indragostesc, creierul lor se blocheaza!
____

Adrian Minune ştie doar notele DO, RE şi MI, restul sunt prea sus pe portativ şi nu le mai vede...
____

Va prezint mai jos lista de temeri a lui Chuck Norris:
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...