sâmbătă, 1 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 1 Iunie 2013

Într-un bar din Paris, pe automatul de prezervative, stă scris:
"Dacă aparatul nu funcţionează, vă rugăm să îl căutaţi pe şef. Dacă funcţionează, căutaţi fetele de la bar!"
____

Vine sotul acasa beat rupt.
Nevasta-sa il asteapta cu facalețul in mana
El:
- Nu, nu! 3 contra 1 nu, nu si nu! Nu-i corect!
____

Nu exista avere mai buna decat dragostea soacrei.
____

- A intrat?
- Nu!
- Dar acum?
- Nu, esti pe langa...
- Dar acum? Sunt aproape?
- Nu, esti departe.
- Pai si cum s-o bag?
- Andreea, da-o n***** ...da-te jos din masina si lasa-ma s-o parchez eu!
____

A te casatori la 21 de ani este ca si cum ai pleca de la o petrecere la ora 20:00.
____

Un stelist gaseste o lampa, o freaca si din ea iese un duh.
- Acum, ca am iesit trebuie sa-ti indeplinesc o dorinta.
- Vreau ca Gigi Becali, care este arestat, sa fie eliberat
- Nu cred ca pot.
- Atunci vreau ca Steaua sa castige Champions League.
- Hmm, de ce ziceai că e acuzat Becali?
____

Ion castiga 2000 de lei pe luna.
Sotia lui, Ileana, cheltuie 4000 de lei.
Intrebare: stie Ion de existenta lui Vasile?
____

- In seara asta am luat cina in oras cu sotia si soacra-mea, m-au obligat sa dau check-in pe facebook desi pentru mine era mai degraba "ce chin"!
____

- Nu am inteles niciodata de ce salariul judecatorului este atat de mare, pe cand altii te judeca gratis...
____

- Fiule, vreau s-o cunosc pe prietena ta...
- Si eu, mami!
____

Un moș:
- Pe vremea mea, baile erau ca sa te c**i, nu ca sa-ti faci poze...
____

Sotia:
- Iti promit ca te fac cel mai fericit barbat de pe lume.
Sotul:
- Serios? Cand pleci?
____

Toate femeile il asteapta pe Fat Frumos si pana la urma
se casatoresc cu Zmeul.
____

Botnița
Instrument recomandat mai curand oamenilor, decat cainilor.
____

Iubirea e sentimentul ala pe care il ai pentru femeia altuia!
____

Doua femei de la tara vorbesc in fata portii :
- Auzi, Leano , pe tine te doare ficatul ?
- Nu, fa , nu ma doare !
- Ce pacat , mi-a dat dom' doctor un leac asa de bun !
____

- În România mă simt ca în Spațiu. Avem prețuri astronomice !
____

Soția se apropie de soț, care stă la calculator:
- Dă-mi și mie să mă joc un pic.
- Dragă, ai un pic de respect. Ți-am cerut eu vreodată cârpa când spălai podelele?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...