sâmbătă, 15 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 15 Iunie 2013

O baba la farmacie...
- Nu va suparati, aveti acid aceltisalicilic?
- Ce sa am, mamaie?
- Aciiiid aceltisalicilic, aveti?
- Avem, dar de ce nu-i spuneti simplu, aspirina?
- Ooo, Doamne, ca tat il uit.
____

A girl just texted me: "thespacebuttonbrokeonmyphonecanyoupleasegivemeanalternative"
Does anybody know what 'ternative' means?
____

Noi prevederi în Constituţie: nu poate deveni preşedinte nici un cetăţean numit “Traian Băsescu”.
____

- Asculta, fata mea, ai crescut. Trebuie sa vorbesc cu tine. Spune-mi, in ce mod au nimerit pozele tale pe site-uri p*rno?
- Ok tata. Hai sa vorbim. Spune-mi, in ce mod ai aflat tu despre asta?
____

Hindusii au scris Kamasutra pentru ca nu cunosteau Fiatul 600...
____

Un vizitator la Palatul Parlamentului:
- Vai, dar ce frumos miroase aici!
O femeie de serviciu ii raspunde:
- Normal, tu nu vezi câti freaca menta?…
____

- Iubitule, nu ti se pare ca am slabit?
- Ba da, mi se pare.
____

Vreau să divorţez, domnule avocat.
- Şi care e motivul, doamnă?
- Nu mi-a fost credincios. Mi-am dat seama că nu e tatăl copilului meu.
____

O mamă îi scrie un e-mail fiului ei:
Dragă Toni,
Ce mai faci? Aici tuturor ne este dor de tine. Te rog ieşi de pe calculator şi coboară în bucătărie să mănânci.
Cu drag, Mama
____

- Mama, tata, m-am hotarat, de azi inainte vreau sa fiu
independent, vreau sa traiesc singur, separat de voi.
Tatal:
- Bravo fiule!
Mama:
- Si unde o sa locuiesti?!
Fiul:
- Eu?!
____

Dezastru demografic in Bucureşti: în 2020 vor fi mai multe Mega-Image-uri decât oameni!
____

"Exista trei mari motive pentru a deveni profesor: iunie, iulie si august."
____

5 termeni figurati folosiți de o femeie:
1. „bine” – cuvânt folosit de către femeie pentru a pune capăt unei discuții în care știe ca ea are dreptate si tu trebuie să TACI.
2. „nimic” – înseamna „ceva” si tu ar trebui să-ți faci griji.
3. „n-ai decât” – este o provocare, nu o permisiune, nu o face!!
4. „în fine..” – modul prin care îți spune elegant „du-te naibii”.
5. „e in regulă” – aici se gândește când, unde și cum vei plăti pentru greșeala ta.
Bonus!!! „WOW” – nu este un compliment. Este pur si simplu uimită de căt de idioate pot fi unele persoane.
____

Cum faci o grasă să slăbească 15 kg?
Bei zece beri. .................via BFPT
____

Un roman si un ungur se duc la pescuit, dupa ceva vreme unul prinde pestisorul auriu.
− Lasati-ma inapoi si va indeplinesc la fiecare cate o dorinta.
Primul incepe ungurul:
− Ba Pestisorule, cunosti Marele Zid Chinezesc?
− Da...
− Ia-l si inconjoara Ungaria cu el sa nu mai calce nici un roman pe acolo.
Ia pestisorul zidul si imediat inconjoara toata Ungaria.
Vine randul romanului sa-i ceara ceva:
− Pestisorule, Marele Zid Chinezesc are ferestre?
− Nu.
− Are usi?
− Nu.
− Atunci umple-l cu apa!
____

Cu mulți ani în urmă, în Anglia, încercarea de a te sinucide era ilegală și era pedepsită cu moartea.
____

- Domnisoara, va privesc si nu am cuvinte!
- Dar bani ai?
sursa: facebook
____

- Ai slabit grozav. Ai o dieta noua?
- Da. Legume-cartofi, morcovi , sfecla,...
- Le fierbi sau le prajesti?
- Le sap.
____

De ce suntem noi, românii, aşa diferiţi ?
Pentru că toţi oamenii de pe pământ se trag din Adam şi Eva, numai noi din Traian şi Decebal...
____

Un baiat il opreste pe un batran pe strada:
- Nu va suparati,cum ajung la facultate?
- Invatand,  fiule, invatand!
____

In zilele noastre, pietonii sunt de doua categorii: rapizi si accidentati.
____

El: Intr-un vagon de tren, noaptea tarziu, eram singuri eu si sotia mea. La un moment dat, i-am soptit: "Haide iubito, scoate-le!"
Atunci ea a inceput sa-si descheie nasturii de la bluza, tragandu-si apoi usor sutienul in sus si dezvelindu-si sanii.
"Biletele!" i-am zis, zgaltaind-o cu palma pe umar. "Controlorul e in spatele tau."
____

Tipul care a inventat aplauzele trebuie sa fi aratat ca un idiot cand a incercat sa faca asta pentru prima oara.
____

Facebook-ul a dezbrăcat mai multe femei decât orice bărbat.
____

Pe plaja.
- Bai Costele, ce bine arata nevasta-ta , are o silueta de invidiat !
- Pai sigur, daca toata ziua trage de fiare !
- I-ai facut abonament la sala ?
- Nu ma, e calcatoreasa la o fabrica de confectii !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...