marți, 25 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 25 Iunie 2013

Intrebarea care nu o sa gaseasca niciodata un raspuns final si satisfacator: "DE CE?"
____

Special pentru parlamentari , s-a semnat un contract cu un furnizor de bauturi racoritoare : PENSII MAX
____

- Salut, ce mai faci?
- Mai nimic, ma gandeam la fosta mea iubita...
- Care dintre ele?
- Ultima...
- Cum, nu mai esti cu Ana?!
- Nu, m-a pus sa aleg intre ea si Xbox...
____

El: Sotia m-a sunat de la munca azi si mi-a zis:
- Poti veni sa ma iei cu masina? Adu si niste chiloti curati, am avut un mic accident.
Mi-am dat seama ca chilotii erau pentru mine...am facut pe mine cand am vazut masina "parcata" in zidul din cladirea unde isi are biroul...
____

Nuntă studențească:
- Hei, de ce mireasa nu bea?
- Pentru că ea n-a pus bani pentru băutură!
____

Basescu merge pe un pod.
Din nefericire pentru el (dar fericire pentru tara) , podul se rupe si Base cade in apa.
Din fericire pentru el (dar nefericire pentru tara) , Base stie sa inoate.
Ajunge la mal.
Din nefericire pentru el (dar fericire pentru tara) , apare un urs.
Din fericire pentru el (dar nefericire pentru tara) , este Urs Mayer.
Concluzie : Fericirea (nefericirea) e relativa !
____

Motive de lauda pentru guvern
“În ciuda condiţiilor meteo extreme, nu s-a înregistrat niciun caz de degerături în ultima lună!”
____

Un avion aşteaptă să decoleze de 8 ore, după ce pilotul l-a sunat din greşeală pe Florin Piersic.
____

El: Azi atat m-a batut nevasta-mea la cap... pana mi-a spart capul !
____

Un tip isi gaseste nevasta in pat cu cel mai bun prieten al său. Scoate pusca din dulap si-l omoara pe loc.
Nevasta-sa: Cu o asa atitudine, ai sa ramai fara prieteni.
____

Pe vremuri domnitele stateau in balcon si rupeau petalele spunand:
- Vine, nu vine...vine, nu vine...
Acum, tinerele stau pe balcon, rup petalele, si spun:
- Imi vine, nu-mi vine...
____

Cum se numeste un peste care inoata foarte rapid ?
FAST FOOD !
____

O blonda pescuia pe malul unei ape.
Apare si paznicul de la filiala:
- Doamna, aici nu se poate pescui decat cu permis.
- Vai de mine!Ce proasta sunt! Eu tot am incercat cu mamaliga...
____

Maxima:
Nu-i tot aminti prostului ca-i prost. Devii plictisitor.
____

Talentatul Marcel Prodan a fost cel care a transformat-o pe Alexandra Stan in vedeta.
Initial in calitate de impresar al acesteia si sfarsind ca make-up artist.
____

Dupa extinderea GFR , care a cumparat CFR Marfa , o noua meserie va intra in nomenclator: geferist.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...