duminică, 16 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 16 Iunie 2013

- Aţi venit la momentul potrivit, spune doctorul pacientului său.
- Înţeleg, doctore! În ziua de azi, toată lumea are nevoie de bani.
____

Pe chat:
El : - Ciao gagiko, nu vreai sa shti kum arat in realitate?
Ea: - Nu, mi-e suficient să văd cum scrii!
____

Seful pompierilor intra in remiza de pompieri, incet, relaxat, cu mainile in buzunare, fredonand usor o melodie vesela:
- Baieti, zice, echipati-va incet, incet, sistematic, spalati masina cu foarte multa grija, sa arate noua, atentie la toate detaliile, sa fiti prezentabili si ingrijiti, luati ceva apa, nu multa, faceti-va siesta si apoi mergeti la incendiu cu grija, fara sa aveti viteza mare, fara sa starniti praful, fiti atenti la stopuri, la trafic, la tot... arde cladirea Parlamentului de ceva vreme si aia sunt blocati cu totii inauntru...
____

Maricica se gindea:
- Ma simt atat de singura... am nevoie de o companie... de preferat sa fie una de petrol!
____

- Doctore, vreau să vă mulţumesc pentru medicamentul prescris.
- Te-a ajutat, văd, nu-i aşa? Cât ai luat din el, câte sticluţe?
- Nici una. Unchiul meu a băut una şi eu am moştenit o casă de toată frumuseţea!
____

Elevii din Calafat, încântaţi de noul pod peste Dunăre: Am auzit că nu mai trebuie să luăm Bacul!
____

''Ca sa vinzi un lucru greu vandabil , spune-i unei femei ca e un chilipir si unui barbat , ca e deductibil..''
____

Trei barbati mergeau week-end de week-end la pescuit, fie vara sau iarna.
Intr-o zi de joi sotia unuia dintre cei trei barbati ii spune sotului sau:
- Sa faci bine sa-ti anunti prietenii ca in week-endul asta nu pleci cu ei la nici un pescuit, ci stai acasa cu mine. M-am saturat pana peste cap de pescuitul tau. Daca nu-ti convine, mai bine divortam.
Ce naiba sa faca bietul om. Isi anunta in ziua de vineri cu regret cei doi tovarasi de pescuit ca trebuie sa renunte pentru un week-end la pescuit in favoarea nevesti-sii.
Se duc cei doi tovarasi sambata dimineata la pescuit fara prietenul lor si ce sa vada la balta de pescuit. Colegul lor era acolo !!!
- Bai, ce d*acu' ai facut, n-ai zis ca stai cu nevasta-ta acasa ?
- N-o sa va vina sa credeti ce-am patit acasa?
- Ce-ai patit ma?
- Aseara cand am venit de la serviciu, nevasta-mea ma astepta dezbracata in dormitor si mi-a spus ca acum pot sa fac ce vreau eu !!!
- Si tu ce-ai facut ???
- Am plecat la pescuit !!!
____

- Doctore, de cinci ani sunt căsătorită şi nu am copii…
- Dezbrăcaţi-vă, doamnă !
- Oh, nu ! Cel puţin pe primul vreau să-l fac cu soţu’meu !
____

Hotii de buzunare, ingrijorati ca foarte multi candidati la bacalaureat au luat calificativul "experimentat" la proba de "competente digitale ": ba, astia ne iau painea de la gura !
____

La coltul unei case rotunde se aude o impuscatura de cutit, mortul cazand spanzurat.
____

In fata superbului palat al unui seic opreste un autobuz, plin cu femei in varsta:
- Iarasi turisti? intreaba seicul pe paznici.
- Nu, domnule, soacrele dumneavoastra au venit in vizita!
____

Topul increderii la romani: Armata, Biserica si Guvernul Germaniei!
____

La parterul blocului în care m-am mutat este o secție de poliție.
Se pare că sunt deasupra legii.
via BFPT
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...