joi, 13 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 13 Iunie 2013

- Inainte eram sarac, dar mi-am cumparat un dictionar de sinonime si acum sunt nevoias, sarman, oropsit si necajit.
____

"Draga mea! Intre noi totul s-a sfarsit. Nu vreau sa te mai vad niciodata! Adio! Motivul am sa ti-l spun maine, cand ne vom intalni..."
____

- Iubitule, simt ca am 1000 de fluturi in stomac!
- Dar ce, iubito, te-ai apucat sa mananci insecte..?!
____

- Scumpo, ţi-ai schimbat ochelarii?
- Da, ne despărţim!
- Care-i legătura cu ochelarii?
- Ăia erau ochelari de vedere, ăştia-s de “la revedere”!
____

- Am intrat cu masina intr-un Rodipet... Am ajuns in toate ziarele!
____

Dragele noastre,
Cand va enervati ca a trecut un minut si nu v-am raspuns la SMS, ganditi-va ca acum 100 de ani oamenii comunicau numai folosindus-se de plicuri si pana!
____

- Cand o sa plec in vacanta, o sa las pe usa un afis: Aceasta casa este pazita de Chuck Norris trei zile pe saptamana, te las pe tine sa ghicesti care...
____

Oamenii, cand sunt mici, au prieteni imaginari... iar cand imbatranesc, au dusmani imaginari.
____

Fetelor,la 14 ani ar trebui sa va faceti buletinul, nu testul de sarcina !!
____

Dacă te uiți la Titanic de la coadă la cap, este o poveste cutremurătoare despre un vapor care iese din mare și salvează o grămadă de oameni înecați.(BFPT)
____

Astazi m-am uitat vreo 10 minute la pisica prietenei mele cum se juca cu un ciorap.
"Doamne, ce animal prost" mi-am zis "ce usor se amuza"
Dupa care mi-am dat seama ca tocmai ma uitam de 10 minute la o pisica care se joaca cu un ciorap
via BFPT
____

La cât de mult stăm pe Facebook, ar trebui să îl trecem în buletin ca domiciliu stabil !
____

Soţul, rezolvând integrame, o întreabă pe soţie:
- Primul bărbat, 4 litere?...
Şi bineînţeles că primeşte un răspuns neaşteptat:
- RADU.
____

Nu stiu de ce, dar azi cand mergeam pe strada toate femeile strigau dupa mine: "O Doamne, ce sexy esti! Ia-ma acum, vreau sa fac sex cu tine! Da-mi si mie numarul tau de telefon, etc" Daca nu ma credeti pe cuvant, il puteti intreba pe Smiley, era in spatele meu!
via BFPT FB
____

- Luni de zile m-am intrebat unde isi petrece serile barbatu-meu, spune o femeie unei prietene.
- Si ai descoperit?
- Da, intr-o zi cand m-am dus acasa, el era acolo!
____

Incompetenta
In urma unei oaresce interventii suferite, o tanara pacienta a fost nevoita sa se intoarca dupa vreo 9 luni din nou la spital, deoarece se pare ca, la momentul respectiv, doctorul ala nauc si-a uitat in ea o oaresce ustensila.
____

In unele familii moderne, barbatul se ocupa de casa iar celalalt barbat castiga bani.
____

- Cand vad numele indragostitilor sculptate pe copaci nu mi se pare totusi atat de romantic.
Ma gandesc ca e chiar ciudat cum de atat de multi oameni pleaca la intalnire cu cutitul dupa ei...
____

Profesorul:
- Bulă, sper că data viitoare să nu te mai prind că o să copiezi.
- Şi eu...
____

Completati campul de mai jos cu DA sau NU:
......, nu am creier
____

- Ce cupa ai la sutien??
- Cupa Romaniei!!
____

Erau doi soti care aveau o casnicie fericita de vreo 30 de ani. In prima zi de casatorie, sotul a adus un geamantan mare pe dulap si i-a spus nevestei sa nu se apropie de el. Dupa 30 de ani:
- 30 de ani nici macar nu am adus vorba de geamantanul tau, asa ca macar merit sa vad ce-i in el.
Sotul deschide geamantanul care era plin cu bani si deasupra lor 3 cartofi.
- Pai, si ce inseamna asta?
- Fiecare cartof reprezinta cate-o femeie cu care te-am inselat.
Nevasta in gandul ei "3 femei in 30 de ani? Se putea si mai rau.".
- Bine, si cu banii ce-i?
- De fiecare data cand s-a umplut geamantanul, am vandut cartofii la piata.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...