vineri, 7 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 7 Iunie 2013

Un simplu prieten te întreabă de ce te ţii de falcă.
Un adevărat prieten îţi scoate dinţii fără să te mai întrebe.
Şi tu poate doar te gândeai...
____

Discutie intre doi șerpi:
- Iti dai seama? Vipera aia mi-a dat papucii...
- Stai linistit... Se va intoarce la tine târâș!
____

Dentistul, strigand dupa un client:
- Hei!!! Bancnotele astea sunt false!!!
- Ete na! de parca dintii pe care tocmai mi i-ai pus sunt adevarati...
____

Bulă se duce la poştă să trimită scrisoare în străinătate.
- Par avion?, îl întreabă funcţioara.
Bulă o priveşte uimit şi apoi răspunde:
- Nu, nu păreţi!
____

Doi români:
- Auzi tu cât ai salariul?
- 300 de euro fără ceva.
- Fără cât?
- Fără 150.
____

Un american, un rus si un roman intr-o discutie despre secretizarea informatiilor din firmele la care lucrau:
Americanul: Eu lucrez cu cel mai bun prieten in birou, nu stiu ce face si nici nu ma intereseaza! El nu stie ce fac si nici nu-l intereseaza!
Rusul: Eu lucrez cu nevasta-mea in birou, nu stiu ce face si nici nu ma intereseaza! Ea nu stie ce fac si nici n-o intereseaza!
Romanul: Eu lucrez singur in birou, nu stiu ce fac si nici nu ma intereseaza.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...